ارتش سوریه شماری از تروریست ها را در مرکز این کشور از پا در آورد

ارتش سوریه شماری از تروریست ها را در مرکز این کشور از پا در آورد
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 13:14

شماری از تروریست ها که برخی از آنها کمربند انفجاری داشتند، بامداد سه شنبه در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در استان «حماه» در شمال این کشور کشته شدند.

العالم ـ سوریه

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا) ، این درگیری به دنبال تلاش شماری از تروریست ها با استفاده لباس های کشاورزان و بستن کمربندهای انتحاری برای حمله به یکی از پایگاه های نیروهای سوری در منطقه «طیبه الامام» در شمال حماه و نزدیک استان «ادلب» آغاز شد.
بر پایه این گزارش، اقدام به موقع نیروهای سوری و تیراندازی آنان موجب شده تا تروریست ها مجبور به فرار شوند و هنگام فرار نیز افرادی که کمربندهای انتحاری داشتند با انفجار خود موجب کشته شدن دیگر تروریست ها شده اند.
در جریان این درگیری سه تن از نیروهای ارتش سوریه نیز کشته شد.
اقدام اخیر تروریست ها به منزله نادیده گرفتن توافق برای برقراری منطقه کاهش تنش در شمال غرب سوریه است که در هفته های اخیر بارها از سوی آنان نقض شده است.
ارتش سوریه نیز به دنبال اقدام تروریست ها آنان را تعقیب و بشدت سرکوب می کند.
واحدهای ارتش سوریه دیروز در همین ارتباط مخفیگاه‌های تروریست ها را در اطراف شهرک «کفر زیتا» و روستای «الصیاد» در حومه شمالی استان حماه هدف حملات گسترده خود قرار دادند. در جریان این حملات مراکز شلیک خمپاره تروریست ها منهدم شد.
یکشنبه گذشته تروریست ها با شلیک خمپاره به اطراف حماه و اصابت آن به یک واحد مسکونی موجب کشته شدن 4 غیرنظامی و زخمی شدن 14 نفر دیگر شدند.

پربیننده ترین خبرها