در دیدار فرماندهان ارتش و سپاه صورت گرفت؛

بررسی اقدام آمریکا علیه سپاه و اقدامات نیروهای نظامی کشور در سیل اخیر

بررسی اقدام آمریکا علیه سپاه و اقدامات نیروهای نظامی کشور در سیل اخیر
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 19:45

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی و سرلشکر محمدعلی جعفری فرماندهان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز(سه شنبه) با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

العالم - ایران/ سیاسی

بعد از ظهر امروز (سه شنبه) سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهی امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و همچنین حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ایشان دیدار و پیرامون اقدام اخیر رژیم آمریکا درباره سپاه پاسداران و همچنین اقدامات ارتش و سپاه در سیل اخیر در کشور گفتگو کردند.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار گفت: ​اقدامی که رژیم آمریکا در مقابل سپاه پاسداران انجام داده اقدامی کودکانه و کاملا دیوانگی است.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی اظهار داشت: اقدامی که آمریکایی‌ها انجام دادند کاملا خنده دار است و این اقدام وقیحانه آن‌ها در مقابل سپاه یک اقدام کودکانه و از سر دیوانگی است.

وی افزود: نیرو‌های مسلح ایران از جمله ارتش و سپاه، در کنار مردم خواهند بود و تمام تلاششان این است که از تمامیت ارضی و آرمان‌های انقلاب اسلامی با جدیت دفاع کنند.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حادثه سیل اخیر شاهد بودیم که نیرو‌های ارتشی، سپاهی در کنار مردم و دوشادوش آن‌ها تمام هدفشان این است که گرهی از کار سیل زده‌ها باز کند هرچند مردم در بسیاری از مواقع با همدلی و اتحادی که داشتند حتی فراتر از ما اقدام کردند که این موضوع کاملا ستودنی است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این دیدار گفت: سران احمق آمریکا مطمئن باشند در سال جاری قدرت دفاعی و تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراتب بیشتر از وضع کنونی آن خواهد بود و ارتقا و رشد توان سپاه به جهانیان ثابت خواهد کرد که تحریم ها و مصوبات امریکا هیچ اعتباری نداشته و در واقع این یک اقدام برای بی اعتبارتر کردن تصمیمات امریکا بود.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری با اشاره به اقدام امریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، از آن به عنوان هدیه ترامپ به سپاه در روز پاسدار یاد کرد و افزود: دشمنان ما نمی دانند که سپاه در دل مردم ایران و مظلومان و مستضعفین جهان جا داشته و با این اعلام موضع قطعا اعتبار سپاه نزد مردم آزادیخواه و حق طلب جهان بیشتر خواهد شد.

وی افزود: عزت و اعتبار سپاه از آمریکا نیست که با این تصمیمات از بین برود و این اقدام به طور قطع به ضرر آنها تمام شده و محبوبیت سپاه را بیشتر می کند.

سرلشکر جعفری در ادامه با تاکید بر اینکه هیچ هراسی از تحریم و تهدید ات آمریکا نداریم، گفت: سران احمق آمریکا که موافق این اقدام بودند، مطمئن باشند در سال جاری قدرت دفاعی و تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراتب بیشتر از وضع کنونی آن خواهد بود و ارتقا و رشد توان سپاه به جهانیان ثابت خواهد کرد که تحریم ها و مصوبات امریکا هیچ اعتباری نداشته و در واقع این یک اقدام برای بی اعتبارتر کردن تصمیمات امریکا بود.

وی با اشاره به همدلی و هم افزایی ارتش و سپاه اظهار کرد: ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح کشور دست در دست هم برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت و آرامش مردم تا آخرین قطره خون ایستاده و جانفشانی می کنند.

فارس

پربیننده ترین خبرها