ویدئویی از نقش سرلشکر سلیمانی در آزادسازی عراق از دست داعش

سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 - 18:25

شیخ قیس الخزعلی دبیرکل گردان های اهل الحق، برموضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از عراق تاکید و ان را قابل ستایش دانست .

العالم - عراق

دبیرکل گردان های اهل الحق گفت: ایران همانگونه که از فرایند سیاسی عراق حمایت و ان را به رسمیت شناخت از مقاومت نیز حمایت کرد و توانست نقش مهمی ایفا کند که از عهده هرکسی برنمی آید.

ابوآلا الولائی دبیر کل گردان های سیدالشهدا نیز گفت : همه فیلم هایی که از درگیری ها جمع اوری کردیم ،نسل آینده را از حجم پیروزی ها و شرکت کنندگان در این درگیری ها آگاه می کند و هیچ جای سوالی نمیگذارد زیرا همه چیز واضح و شفاف است در این درگیری ها ،عراقی هایی که به فتوای مرجعیت پاسخ دادند و ایران که داوطلبانه در عراق و عتبات مقدس شرکت داشت و نیروهای حزب الله لبنان که مرزها مانعی برای آنان نیست به چشم می خورند.

"عبدالامیر العبودی " تحلیلگر سیاسی نیز گفت : با اطلاع رسانی رسانه ها 30 سال دیگر، همه دنیا خواهند فهمید که ایرانی ها برای دفاع از اسلام و انسانیت مبارزه کردند و مشکل بزرگی برای قانع کردن نسل آینده خواهد بود که ایرانی ها فقط برای دفاع از شیعه مبارزه کردند.

وی افزود: من مطمئنم سران کشورهای عربی هم اکنون احساس می کنند که ایرانی ها از آنان و کشور و مردم اشان دفاع میکنند اما در پی طائفی گری های سعودی و برخی از کشورهای خلیج فارس و آمریکا و اسرائیل هستند.

اما معتقدم زیاد سخت نخواهد بود به دیگران بگوییم ایران فقط مانع از حمله داعش به عراق شد و پشتیبان واقعی برای دفاع از عراق و مقدسات آن بودند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها