اتحاد نیروهای فلسطینی تمدید نشدن معافیت خرید نفت از ایران را محکوم کرد

اتحاد نیروهای فلسطینی تمدید نشدن معافیت خرید نفت از ایران را محکوم کرد
پنج‌شنبه 5 ارديبهشت 1398 - 21:02

فرماندهی مرکزی اتحاد نیروهای مقاومت فلسطینی در بیانیه ای تصمیم اخیر آمریکا برای تمدید نشدن معافیت برای خریداران نفت ایران را محکوم کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

فرماندهی اتحاد نیروهای مقاومت فلسطینی در این بیانیه،افزود که دلیل تحریم های آمریکا علیه ملت ایران هدف قرار دادن زندگی و آسایش مردم و موسسات اقتصادی این کشور است .

این بیانیه ادامه داد که تصمیم آمریکا درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز به این دلیل بود که این نهاد نقش بزرگ و اساسی برای رویارویی با تروریسم در منطقه و تقویت اقتصاد کشور ایران ایفا کرد و نقشه های دشمنان را در منطقه و جهان خنثی کرد.

فرماندهی مرکزی اتحاد نیروهای مقاومت فلسطینی تاکید کرد: تصمیم های آمریکا بر اراده و عزم ملت کشور دوست و برادر ایران تاثیر نخواهد گذاشت و این تصمیمات ثبات و امنیت در منطقه را تهدید می کند.

بیانیه این تشکل فلسطینی یادآور شد: ادامه دادن این تحریم های ظالمانه توسط دولت ترامپ با شکست مواجه خواهد شد و به اهداف خود نخواهد رسید.

فرماندهی مزبور تاکید کرد: تصمیم های آمریکا برای تحریم نفتی ایران سبب افزایش تنش در منطقه و دامن زدن به درگیری های منطقه ای و بحران های بین المللی می شود.

این بیانیه ادامه داد که تصمیم های آمریکا همزمان با تلاش این کشور برای تحمیل معامله قرن انجام می گیرد و این به نفع نقشه ها و منافع دشمن صهیونیستی و برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس است.

فرماندهی اتحاد نیروهای مقاومت فلسطینی تاکید کرد که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس منابع و خیرات این امت را در جهت سیاست های آمریکا و منافع دشمن صهیونیستی از بین می برند و این خطر بزرگی برای آینده منطقه ، مساله فلسطین و آرمان عادلانه آن، نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی ،حقوق فلسطینیان و حقوق امت اسلامی و مقدسات آن است.

آمریکا در ادامه اقدام های خصمانه خود علیه ایران به تازگی معافیت هشت کشور جهان را برای خرید نفت از تهران را لغو کرد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها