واشنگتن‌پست: جنگ با ایران مادر تمام باتلاق‌ها خواهد بود

واشنگتن‌پست: جنگ با ایران مادر تمام باتلاق‌ها خواهد بود
سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 - 11:35

یک روزنامه آمریکایی با اشاره به توانمندی‌های ایران برای مقابله با هرگونه اقدامات تحریک‌آمیز آمریکا، تأکید کرد که آمریکا نباید برای اقدام نظامی به ایران ریسک کند زیرا جنگ با ایران مادر تمام باتلاق‌ها خواهد بود.

العالم- آمریکا

روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست در گزارشی به تنش‌های اخیر در منطقه غرب آسیا اشاره کرد و نوشت که درگیری نظامی با ایران «مادر تمام باتلاق‌ها» خواهد بود.

در این گزارش آمده است که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به طور موقت از تنش‌ها علیه ایران در روزهای گذشته کم کرده بود که در اقدامی، مجدداً با انتشار توییتی بر این تنش‌ها دامن زد.

ترامپ روز یکشنبه هفته جاری، در یک پیام توییتری تهدیدآمیز نوشت: «اگر ایران خواستار جنگ باشد، پایان رسمی ایران خواهد بود. هرگز دیگر آمریکا را تهدید نکنید».

طبق این گزارش، طرفداران سیاست‌های ترامپ در قبال ایران، در پی انتشار این توییت تهدید‌‌آمیز، واکنش‌های هولناکی از خود نشان دادند به طوریکه سناتور «مارکو روبیو» از ایالت «فلوریدا» هشدار داد: «حمله = پاسخ قطعی».

«تام کاتن» سناتور جمهوری‌خواه که مواضع تندی در قبال ایران دارد نیز در پی پیام توییتری ترامپ تصریح کرد: «اگر ایران علیه آمریکا یا همپیمانان ما در منطقه اقدام نظامی انجام دهد، قطعاً انتظار یک واکنش مخرب علیه ایران را خواهم داشت».

واشنگتن‌پست سپس با اشاره به تمامی این لفاظی‌های جنگ‌طلبانه مقامات آمریکایی ادامه داد که این رجزخوانی‌ها، تند و سخت از واقعیت به دور است.

فارس

پربیننده ترین خبرها