شهرک‌نشین صهیونیست یک فلسطینی را به شهادت رساند

شهرک‌نشین صهیونیست یک فلسطینی را به شهادت رساند
سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 - 12:49

یک شهرک‌نشین صهیونیست با خودروی خود یک فلسطینی را در کرانه باختری زیر گرفت و به شهادت رساند.

العالم- فلسطین

صبح امروز (سه‌شنبه) یک شهرک‌نشین صهیونیست یک فلسطینی را در نزدیکی روستای «کفر لاقف» در «قلقیلیه» کرانه باختری با خودرو زیر گرفت و به شهادت رساند.

بر اساس گزارش وبگاه «رام‌الله‌نیوز»، جوان فلسطینی «حسن برهم» نام داشت و محل شهادت وی در نزدیکی شهرک صهیونیستی «کارنی شومرون» است.

شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری با حمایت پلیس و دادگاه‌های این رژیم همچنان به جنایت‌های خود علیه فلسطینی‌ها ادامه می‌دهند.

آنها سال گذشته (1397) با سنگ به یک خودروی حامل زوج فلسطینی در «سلفیت» واقع در کرانه باختری حمله کردند در این حمله «عایشه محمد طلال الرابی» (47 ساله) به شهادت رسید و همسرش زخمی شد. سنگ‌هایی که شهرک‌نشینان صهیونیست به سمت این خودرو پرتاب کردند به سر عایشه برخورد کرد و وی پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات شهید شد. هنگام حمله شهرک‌نشینان، دختر نه ساله این زن فلسطینی نیز در خودرو بود و وضعیت مادرش را با چشم خود دید.

شهرک‌نشینان صهیونیست در سال 1394 نیز منزل یک خانواده فلسطینی به نام «الدوابشه» را به آتش کشیدند، «علی» نوزاد این خانواده در همان روز آتش‌سوزی به شهادت رسید. پدرش یک هفته بعد با سوختگی 90 درصدی در بیمارستان شهید شد و مادرش «ریهام» نیز چند روز بعد با سوختگی 80 درصدی در بیمارستان به شهادت رسید.

عاملان این جنایت‌ها اگرچه در ابتدا بازداشت می‌شوند اما مدتی بعد در دادگاه‌های رژیم صهیونیستی به بهانه‌های مختلف تبرئه می‌شوند.

فارس

پربیننده ترین خبرها