منامه طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را روی میز گذاشت

منامه طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را روی میز گذاشت
چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 18:58

رژیم آل خلیفه در بحرین با برگزاری نشست صلح اقتصادی در منامه در راستای اجرای طرح موسوم به "معامله قرن" طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را از زیر میز بیرون کشیده و بر روی میز قرار داد.

العالم - بحرین

رژیم آل خلیفه ضمن دعوت از صهیونیست ها برای مشارکت در نشست مذکور، رسانه های بحرینی و فعالان این کشور را تهدید کرده است که هیچ گونه اظهارنظری را در انتقاد با این تصمیم ارائه نکنند.

با این حال این اقدام رژیم آل خلیفه با مخالفت شدید مردم و فعالان بحرینی قرار گرفته و گروهها ی بسیاری این اقدام رژیم آل خلیفه را به شدت محکوم کردند.

جمعیت الوفاق بحرین این اقدام رژیم آل خلیفه را بمثابه یک خیانت بزرگ علیه قدس و فلسطین دانست.

جمعیت کار اسلامی امل نیز اقدامات رژیم آل خلیفه در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و خواستار لغو برگزاری نشست صلح اقتصادی منامه شده و تاکید کرد که این به نفع بحرین نیست که وارد توطئه چینی ها علیه فلسطین شود.

جمعیت خلق ملی دموکراتیک نیز برگزاری نشست صلح اقتصادی در منامه در راستای اجرای طرح موسوم به "معامله قرن" طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و تلاش بحرین برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

جریان الوفا و جنبش حق نیز از ملت بحرین خواست که در راهپیمایی گسترده روزجهانی قدس مشارکت کنند و این اقدام رژیم آل خلیفه را در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی محکوم کنند.

پربیننده ترین خبرها