عملیات موشکی ارتش یمن علیه مواضع ائتلاف سعودی در سه استان

عملیات موشکی ارتش یمن علیه مواضع ائتلاف سعودی در سه استان
سه شنبه 7 خرداد 1398 - 16:19

یگان موشکی ارتش یمن با موجی از موشک‌های کاتیوشا، مواضع ائتلاف سعودی را در استان‌های «جازان، جوف و حجه» هدف قرار داد و خسارت‌های زیادی به آنها وارد کرد.

العالم _ یمن

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع ائتلاف سعودی - اماراتی در استان‌های «جازان، جوف و حجه» را هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش وبگاه «انصارالله»، ارتش یمن با موشک‌های کاتیوشا تجمع نیروهای ائتلاف متجاوز در اردوگاه «السویق» و «الخنجر» در جوف را هدف قرار داد که طی آن تعدادی از نیروهای ائتلاف کشته و زخمی شدند.

همچنین ارتش یمن موجی از موشک‌های کاتیوشا را به سمت تجمعات نیروهای ائتلاف در غرب «حیران» در حجه شلیک کرد و خودروهای اورژانس برای انتقال کشته‌ها و مجروحان در محل حاضر شدند.

از دیگر مناطقی که هدف موشک‌های کاتیوشا قرار گرفت یک مرکز آموزشی «مزدوران» ائتلاف در «الموسم» جازان بود که کشته و زخمی‌های بسیاری به جا گذاشت.

در همین راستا،‌ ارتش یمن طی دو هفته اخیر چهار حمله پهپادی به فرودگاه‌های «نجران و جازان» عربستان سعودی داشته که در آن آشیانه جنگنده‌ها و سامانه پاتریوت نیز هدف قرار گرفت.

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده اما ارتش یمن به مقابله با این ائتلاف پرداخته است.

فارس

پربیننده ترین خبرها