مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران :

نتیجه بررسی های قتل همسر نجفی امروز اعلام می شود

نتیجه بررسی های قتل همسر نجفی امروز اعلام می شود
چهارشنبه 8 خرداد 1398 - 15:09

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: جزئیات بررسی جسد میترا استاد همسر محمد علی نجفی شهردار پیشین تهران تا آخر وقت اداری امروز به مراجع قضایی اعلام می شود.

العالم - ایران

مسعود قادی پاشا افزود: جسد متوفی روز گذشته به پزشکی قانونی استان تهران انتقال یافت. از صبح امروز اقدامات کارشناسی تخصصی روی جسد آغاز و جسد متوفی کالبدگشایی و معاینات ظاهری نیز روی جسد انجام شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به حضور کارشناسان پزشک قانونی و کارشناس اسلحه در بررسی این پرونده، گفت: جزئیات قتل از طریق بررسی جسد انجام گرفته و نتیجه تنها به مرجع قضائی اعلام می‌شود.

قادی پاشا خاطرنشان کرد: نتیجه و شرح معاینه جسد و بررسی‌های صورت گرفته روی جسد میترا استاد به مرجع قضائی اعلام خواهد شد.

قتل میترا استاد همسر دوم نجفی روز گذشته در شهرک غرب پایتخت خبرساز شد و عصر دیروز شهردار اسبق تهران به پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد؛ مسئولان پلیس می گویند وی به قتل همسرش اعتراف کرده است.

همچنین نجفی دیشب در گفت وگو با خبرنگار صداوسیما از محل پلیس آگاهی، اختلافات خانوادگی و فشار روحی روانی را علت این قتل عنوان و تشریح کرد که صبح روز گذشته با همسرش دعوا کرده و پس از تشدید دعوا به شلیک توسط کلت کمری توسط وی منجر شده است.

نجفی شهریور سال ۹۶ به عنوان شهردار تهران انتخاب شد که ابتدا اسفند همان سال و بار دوم اوایل سال ۹۷ استعفا کرد و با استعفایش موافقت شد؛ همان زمان خبر ازدواج دوم وی در رسانه‌ها با میترا استاد خبرساز شده بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها