دعوت علمای بحرین برای گرامیداشت روز جهانی قدس

دعوت علمای بحرین برای گرامیداشت روز جهانی قدس
پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 - 13:43

جمعی از علمای بحرین چهارشنبه شب در بیانیه ای، مردم این کشور را برای گرامیداشت روز جهانی قدس دعوت کردند.

العالم-بحرین

به گزارش روز پنجشنبه تارنمای شبکه تلویزیونی المنار، در این بیانیه آمده است: «امام خمینی» (ره) رهبر مستضعفان جهان، آخرین ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند که روز آزادی از زنجیر طاغوت و ستمگران است.

در ادامه این بیانیه آمده است: روز قدس، روز نهضت و قیام علیه شیاطین و مفسدان در تمامی کشورهای مستضعف و برای تمامی مؤمنان و مسلمانان و بلکه برای تمامی مستضعفان در جهان است.

علمای بحرین با بیان اینکه "روز قدس امسال با سایر سالها متفاوت است و احتمال آزادی فلسطین و مسجد الاقصی رو به افزایش است" اضافه کردند: از ملل اسلامی و ملت بحرین می خواهیم با آمادگی کامل هر لحظه آماده انجام تکلیف شرعی برای ورود به فلسطین و آزادسازی آن از دستان ناپاک صهیونیست های اشغالگر باشند.

این بیانیه افزود: وعده خداوند حق است و بینی مفسدان اسرائیلی و شیطان بزرگ به خاک مالیده خواهد شد و باید ملت های مسلمان از مزدوران صهیونیست ها در بحرین و دیگر کشورهای اسلامی که حال، آینده و پایه های حکومتشان را به خیانت قرن گره زده اند و با دشمن در یک جبهه قرار گرفته اند، حساب سختی بگیرند.

علمای بحرین از مردم غیور این کشور و بویژه جوانان از جان گذشته و بردبار خواستند تا در روز قدس با به چالش کشیدن دشمن، توطئه های خبیثانه آنها و معامله قرن که می خواهند خاک بحرین را (با برپایی کنفرانس معامله قرن) آلوده کنند به نمایش گذارند.

در پایان این بیانیه آمده است: اقدامات دشمنان در واقع جنگ حقیقی با اسلام و ملت مسلمان است و بر این اساس باید با آن مقابله کرد.

پربیننده ترین خبرها