در گفت‌وگو با العالم مطرح شد؛

ابومهدی المهندس: محور مقاومت در مقابل توطئه های دشمن با قدرت می ایستند/ همواره در کنار ملت و مردم ایران خواهیم بود

ابومهدی المهندس: محور مقاومت در مقابل توطئه های دشمن با قدرت می ایستند/ همواره در کنار ملت و مردم ایران خواهیم بود
جمعه 10 خرداد 1398 - 16:11

نایب رئیس حشد الشعبی عراق در حاشیه حضور خود در راهپیمایی روز قدس در بغداد ضمن اشاره به فشارهای همه جانبه دشمنان، محور مقاومت را قدرتمند و پیروز میدان عنوان کرد.

العالم - عراق

ابومهدی المهندس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار العالم در عراق در خصوص اهمیت برگزاری روز قدس در بغداد گفت: بغداد مقاوم توانست هم داعش و هم توطئه گران را شکست دهد و برگزاری روز قدس نشانگر آن است که آرمان اصلی بغداد آرمان آزادی فلسطین است.

المهندس با اشاره به نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس توسط امام خمینی (ره) گفت: این نامگذاری باعث روحیه دادن به مردم و علمای بغداد شد.

وی یادآور شد: امروزه مردم عراق با همه اختلاف سلیقه های خود معتقدند که محور مقاومت قوی است و می تواند بر دشمن خود پیروز شود.

المهندس در پاسخ به سوالی در خصوص فشارهای آمریکا به مقاومت برای تسلیم شدن و راه های مقابله با آن گفت: ما داعش را شکست دادیم، آمریکا را که قرار بود سال 2013 از عراق عقب نشینی کند در سال 2011 مجبور به فرار کردیم امروزه بغداد در شمار پایتخت هایی است که در برابر اسرائیل و آمریکا مقاومت می کند.

المهندس در پاسخ به سوالی در خصوص فشارهای اخیر آمریکا به ایران در زمینه های اقتصادی گفت: همواره در کنار ملت و مردم ایران خواهیم بود و هر گز ایران را که 40 سال است که تحت فشار ظالمانه آمریکا و متحدانش قرار دارد، تنها نمی گذاریم.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها