بلیت فروشی فینال جام حذفی در اهواز 12 خرداد آغاز می شود

بلیت فروشی فینال جام حذفی در اهواز 12 خرداد آغاز می شود
شنبه 11 خرداد 1398 - 14:37

رییس هیات فوتبال خورستان گفت: طبق برنامه ریزی که از سوی سازمان لیگ صورت گرفته بلیت فروشی دیدار فینال جام حذفی بین تیم های پرسپولیس و داماش از ساعت ۱۵ روز یکشنبه 12 خرداد ماه در اهواز آغاز می شود.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

عبدالکاظم طالقانی به ایرنا گفته، در چند سال اخیر با تصمیم رییس فدراسیون فوتبال قرار شد که فینال جام حذفی یادواره آزاد سازی خرمشهر هر ساله در ورزشگاه خرمشهر برگزار شود اما با توجه به نامساعد بودن زمین این ورزشگاه، بازی به اهواز منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات فرهنگی و مثبت فدراسیون در سال‌های اخیر برگزاری این دیدار در خوزستان است افزود: با همت استاندار، فرماندار و اداره کل ورزش و جوانان استان و با مساعدت مسئولان باشگاه فولاد خوزستان فینال جام حذفی در مدرن ترین ورزشگاه ایران برگزار می‌شود.

طالقانی با بیان اینکه در کنار سازمان لیگ هر کمکی که بتوانیم برای برگزاری بهتر این بازی انجام خواهیم داد گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این دیدار توسط مسئولان مرتبط صورت گرفته و از نظر امنیتی هیچ مشکلی نخواهمیم داشت همچنین به لحاظ پشتیبانی تمام جوانب به خوبی لحاظ شده است.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان گفت: قرار است در بین دو نیمه در یک اقدام فرهنگی از خانواده معزز شهدای مدافعان حرم خوزستان تجلیل شود.

وی افزود: گرمای هوا در خوزستان در این موقع از سال طبیعی است اما زمان بازی به شکلی است که گرمای هوا تا حدی شکسته می‌شود؛ از طرفی شرایط برای هر ۲ تیم یکسان است؛ سعی می‌کنیم مثل همیشه مهمان نواز خوبی برای تیم‌ها باشیم و بار دیگر یک خاطره خوش برای همه ثبت کنیم.

دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و داماش از ساعت ۲۱ فردا یکشنبه ۱۲ خرداد در اهواز برگزار می‌شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها