ویدئویی از یک فلسطینی که لرزه بر اندام اشغالگران انداخت

سه شنبه 14 خرداد 1398 - 14:46

کاربران شبکه های اجتماعی ویدئوی تاثیرگذار یک فلسطینی در رویارویی با نیروهای ارتش صهیونیستی که با جملات تکان دهنده ، لرزه براندام آنان انداخت را منتشر کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

در این ویدئو مرد فلسطینی، خشمگین در برابر نیروهای اشغالگر می ایستد و جملات کوبنده ای می گوید " یک روز خواهید دید ، یک روز خواهید گفت کاش در اسرائیل متولد نشده بودم .کاش به اسرائیل مهاجرت نکرده بودم " .

همه شما را به مبارزه می طلبم اگر یکی از شما در اسرائیل متولد شده باشد منزل خود را به او خواهم بخشید به خودتان بیایید 66 سال است که این وضع شماست.

وی با ادامه سخنانش خطاب به نیروهای اشغالگر افزود: " روم و بریتانیا را به خاطر بیاورید که دو سوم جهان را اشغال کرده بودند الان کجا هستند ؟ الان نیز اسرائیل در صدد اشغال فلسطین است اما محال است و برای شما فقط جنبه یک سرود قدیمی را دارد .فطرت انسانها با اشغالگری مخالف است ما امدیم نزد شما تا در یک تظاهرات مسالمت آمیز بگوییم رفتار مسلحانه با ما هرگز فایده ای نخواهد داشت اعتقادات ما قلبی است و مسلسل های شما در دستانتان روزی سلاح خود را بر زمین خواهید گذاشت اما ما تا زنده ایم اعتقادات قلبی خود را رها نخواهیم کرد.

پربیننده ترین خبرها