تبریک رهبر انصارالله به مناسبت حلول عید فطر

تبریک رهبر انصارالله به مناسبت حلول عید فطر
چهارشنبه 15 خرداد 1398 - 01:34

رهبر جنبش انصارالله یمن فرا رسیدن عید سعید فطر را به مردم یمن و دیگر امت‌های اسلامی تبریک گفت.

العالم-یمن

سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن سه‌شنبه شب در پیامی به مناسب فرا رسیدن عید سعید فطر، این عید را به یمنی‌ها و امت اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

رهبر جنبش انصارالله در ادامه به مسایل داخلی کشورش پرداخت و گفت: « برای حل مشکلات و درگیری‌های قبیله‌ای باید با تکیه بر تقوای الهی و هشیاری در برابر توطئه دشمنان وارد عمل شویم».

سید عبدالملک الحوثی تاکید کرد که ملت یمن با خطرناک‌ترین نوع استعمار و دشمنی در طول تاریخ مواجه است؛ ملتی که همواره در برابر تجاوزات جنایت‌آمیز آمریکایی سعودی ایستاده است.

رهبر انصارالله در ادامه گفت: «ما با تجاوز آمریکایی، سعودی، اماراتی و صهیونیستی که در چارچوب ائتلافی به مردم یمن حمله کردند، مقابله می‌کنیم. در سال پنجم این تجاوز قرار داریم و از آغاز حملات به یمن آنها شنیع‌ترین جنایت‌ها را مرتکب شدند و در همه ابعاد نظامی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای با ما می‌جنگند».

در ادامه پیام رهبر انصارالله آمده که یمنی‌ها با مقاومت در برابر متجاوزان، ‌اجازه اشغالگری و شکست و بردگی ملت را نخواهند داد و نمی‌گذارند استعمارگران با ارتکاب بدترین نوع جنایات دریمن و کشتار مردم این کشور، به اهداف خود برسند.

وی از مردم این کشور خواست تا با صبر و عزام و اراده قوی، خطرات پیش روی را دفع و اشغالگران را از همه مناطق این سرزمین بیرون کنند.

رهبر انقلاب یمن افزود: «ملت یمن که امروز از آزادی، استقلال و شرافت کشورشان دفاع می‌کنند، به این نتیجه رسیده است که اگر به وظایف خود در برابر دشمنان عمل کنند، پیروز میدان خواهد بود».

اکنون یمن پنج سال و اندی است که وارد جنگ فرسایشی با متجاوزان عضو ائتلاف سعودی شده؛ جنگی که در آن هزاران نفر از غیرنظامیان یمنی کشته و زخمی شده‌اند.

مسلمانان جهان اسلام پس از یک ماه روزه داری و عبادت هم اکنون فرارسیدن عید سعید فطر را جشن می‌گیرند، این عید در برخی کشورها روز سه‌شنبه و در برخی دیگر از کشورهای مسلمان فردا چهارشنبه اعلام شده است.

پربیننده ترین خبرها