بالن ترامپ کودک در آسمان ایرلند به پرواز درآمد

بالن ترامپ کودک در آسمان ایرلند به پرواز درآمد
جمعه 17 خرداد 1398 - 10:46

معترضان با سفر دونالد ترامپ به ایرلند دست به تظاهرات زده و طبق برنامه ریزی قبلی خود بادکنکی به شکل ترامپ بچه در این تظاهرات خود به هوا فرستادند.

العالم - اروپا

ترامپ در سفر به ایرلند با اعتراضات مردم این کشور مواجه شد. معترضان در دوبلین, پایتخت ایرلند, روز پنجشنبه بالن "بچه ترامپ", را که تبدیل به مشخصه بارز تظاهرات علیه رئیس جمهور آمریکا شده است, به پرواز درآوردند. این در حالی است که دونالد ترامپ, رئیس جمهور آمریکا, دومین شب خود را در هتل مخصوص گلف خود در ایرلند به سر برد.

این بالن شش متری که ترامپ را به صورت یک بچه نارنجی رنگ غرغرو با پوشک نشان می دهد همچنین نقطه تجمع هزاران معترض ضد ترامپ روز سه شنبه در مرکز لندن و دهها هزار معترض در لندن طی سفر سال گذشته وی به انگلیس بود.

در همین حال, یک روز پس از استقبال از پسران ترامپ در روستایی در نزدیکی زمین گلف وی, چند هزار نفر از مردم زیر باران در خیابان اوکانل در دوبلین تظاهرات کردند.

یک معترض 81 ساله گفت​: "نمی توانم یکی از بدترین کارهای ترامپ را از بقیه جدا کنم اما جدا کردن کودکان از والدینشان در مرز شاید بدترین آنها باشد."

اشاره وی به سیاست دولت ترامپ در جدا کردن کودکان از والدینشان بود که به صورت غیرقانونی از مرز آمریکا و مکزیک عبور کرده بودند.

این بالون, که فعالان آن را از لندن به ایرلند آورده بودند, در دوبلین به یاد "همه کسانی که جان خود را برای آرمان آزادی ایرلند فدا کرده بودند" به اهتزاز درآمد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها