ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسیران فلسطینی

ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسیران فلسطینی
جمعه 17 خرداد 1398 - 21:48

اقدامات سرکوبگرانه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسیران فلسطینی همچنان ادامه دارد .

العالم- فلسطین اشغالی

هیئت امور اسیران اعلام کرد جنایات اشغالگران قدس علیه اسیران فلسطینی به وضعیت خطرناک و بی سابقه رسیده است.

قدری ابوبکر رئیس هیئت اسرا و آزادگان با محکوم کردن جنایات پیاپی رژیم صهیونیستی علیه اسیران فلسطینی ، آن را خطرناک و بی سابقه خواند .

وی در بیانیه ای هدف از تشدید جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی را تهی کردن آنان از مفاهیم ملی و انسانی خواند و تأکید کرد : این رژیم زندگی روزمره اسیران را در زندان ها بسیار طاقت فرسا و پیچیده کرده است .

قدری در این بیانیه اعلام کرد اشغالگران اسرائیلی از تمام توان و امکانات خود برای ایجاد وضعیت و شرایطی جدید در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های خود استفاده می‌کند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب، رئیس هیئت اسرا و آزادگان فلسطینی تأکید کرد : رژیم اشغالگر از تمام شرایط برای انتقام جویی از اسیران و خانواده های آنان سوء استفاده می کند، تا آنجا که این موضوع تبدیل به موضوع رقابت میان سیاستمداران و نظامیان این رژیم شده است . ‎

وی افزود : یورش به زندان ها و بازداشتگاه ها و انتقال بسیاری از زندانیان به زندانی دیگر به امری روزمره تبدیل شده است . ‎

رئیس هیئت اسرا و آزادگان فلسطینی خاطر نشان کرد : رژیم اشغالگر به ثبات در صفوف اسیران تمایلی ندارد . وی تأکید کرد : حادثه زندان عسقلان در شب عید فطر توسط مدیر و پلیس زندان که مانع مراسم این عید مسلمانان شدند ، بیانگر نژادپرستی و عملکرد فاشیستی رژیم صهیونیستی است .

تسنیم

پربیننده ترین خبرها