نتانیاهو سوریه را به حمله نظامی تهدید کرد

نتانیاهو سوریه را به حمله نظامی تهدید کرد
جمعه 7 تير 1398 - 22:03

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه در ادامه نقض قوانین بین المللی و حمله به سوریه تهدید کرد که اسرائیل به عملیات خود علیه حضور ایران در سوریه ادامه خواهد داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش پایگاه خبری صهیونیستی "عکا"، بنیامین نتانیاهو در ادامه تهدیدات خود گفت: هر کشوری بخواهد به ما حمله کند، علیه آن کشور در خاک و منطقه خود، دست به عملیات پیش دستانه خواهیم زد.

تهدیدات نتانیاهو در حالی است که رژیم صهیونیستی در سالیان گذشته و همزمان با آزادسازی ده‌ها روستا و شهرک سوریه، علاوه بر تجهیز تروریست‌ها به انواع سلاح و مهمات، حملات متعددی در حمایت از گروههای تروریست‌ی به نقاط مختلف این کشور داشته است.

آخرین تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه به ۲۲ خردادماه گذشته بر می‌گردد که در جریان آن منطقه‌ای در استان درعا واقع در جنوب سوریه و هم مرز با جولان اشغالی هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفت.

از سوی دیگر، ادعاهای بی اساس نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که ایران با موافقت دولت قانونی سوریه در این کشور کمک بزرگی را برای مبارزه با تروریست‌ها در سوریه انجام داده است، اما آمریکا و برخی کشورهای غربی بدون مجوز و در تجاوزی آشکار نیرو به سوریه اعزام کرده‌اند.

نتانیاهو این سخنان را در مراسم فارغ التحصیلی نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی گفته است. این مراسم در پایگاه هوایی" حتسریم" در جنوب سرزمین اشغالی برگزار شد و در جریان آن فرماندهان صهیونیستی به چالش‌ها و آخرین تحولات امنیتی و سیاسی منطقه پرداختند.

به گزارش ایرنا به نقل از عکا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این مراسم همچنین بر ضرورت ادامه کنترل اسرائیل بر مناطق غور اردن تاکید کرد و گفت: این منطقه هرگز از کنترل امنیتی ما خارج نخواهد شد.

نتانیاهو که برای نخستین بار در تاریخ نامشروع رژیم صهیونیستی، موفق به تشکیل کابینه ائتلاف نشد و با مشکلات بسیاری روبه روست و پرونده‌های قضائی متعددی علیه وی گشوده شده، در ماه‌های گذشته در تلاش برای انحراف افکار عمومی و فرار از این مشکلات به پیشبرد طرح ایران‌هراسی متمسک شده است.

پربیننده ترین خبرها