ضربات سنگین ارتش سوریه به «جبهه النصره» در حماه و ادلب

ضربات سنگین ارتش سوریه به «جبهه النصره» در حماه و ادلب
سه شنبه 11 تير 1398 - 22:26

ارتش سوریه در پاسخ به نقض‌های مکرر منطقه کاهش تنش از سوی تروریست‌ها، مواضع گروه تروریستی «جبهة النصره» و گروه‌های وابسته به آن را در ریف حماه و ریف ادلب هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.

العالم _ سوریه

نیروهای ارتش سوریه روز سه‌شنبه مواضع تروریست‌های «جبهه النصره» (شاخه سوری گروه تروریستی القاعده) را در روستای «الحویجه» واقع در شمال منطقه «سهل الغاب» ( شمال حماه) هدف حملات توپخانه‌ای سنگین خود قرار دادند.

خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» گزارش داد که ارتش سوریه پس از انجام حمله توپخانه‌ای، عملیات خود را در روستاهای «تل واسط» و «الزیاره» در منطقه «سهل الغاب» گسترش داده و تعدادی از پایگاه‌های تروریست‌ها را منهدم کرده است.

پایگاه خبری الاخباریه سوریه نیز در این باره گزارش داد که یکی از یگان‌های ارتش سوریه با وارد کردن ضربات توپخانه‌ای به محل استقرار تروریست‌ها در اطراف روستاهای «کفر سجنه» و «معره حزمه» در منطقه «معره النعمان» واقع در حومه جنوبی ادلب، راه‌های نفوذ تروریست‌ها به اراضی کشاورزی واقع در روستای «الفطیره» را بسته است.

نیروهای ارتش همچنین پس از زیر نظر گرفتن تحرکات گروهی از تروریست‌های جبهه النصره در محور کفرسجنه در حومه جنوبی ادلب، آنها را با توپخانه هدف قرار دادند که در نتیجه آن خسارات‌ سنگینی به آنها وارد شد.

ضربات ارتش سوریه در پاسخ به تجاوزات مستمر تروریست‌های جبهه‌النصره به مواضع ارتش و شهر‌ها و روستاهای مناطق کاهش تنش صورت گرفته است.

پربیننده ترین خبرها