دستکم 20 زخمی در انفجار مرکز خرید در فلوریدا

دستکم 20 زخمی در انفجار مرکز خرید در فلوریدا
يکشنبه 16 تير 1398 - 12:43

براثر انفجار در رستورانی که ماهها تعطیل بود این رستوران تخریب و به فروشگاه ها و خودروهای اطراف خسارت وارد شد.

العالم - آمریکا

به گزارش آسوشیتدپرس از پلنتیشن ؛ به دنبال انفجار در مرکز خریدی در جنوب فلوریدا ، ماموران آتش نشان متوجه خطوط آسیب دیده انتقال گاز شده اند اما مقامات فلوریدا اعلام کردند هنوز برای اعلام علت این حادثه زود است.

انفجار در رستورانی اتفاق افتاد که ماهها پیش تعطیل شده بود و بر اثر آن رستوران تخریب و به فروشگاه ها و خودروهای اطراف خسارت وارد شد.

در این حادثه همچنین بیش از 20 نفر زخمی شدند.

الکس کارور از شاهدان این حادثه اعلام کرد : " ابتدا گمان کردیم صاعقه اتفاق افتاده است اما بعد متوجه تکان های ساختمان مرکز خرید شدیم و خسارت شدیدی به ساختمان وارد شد. اوضاع تقریبا شبیه آن بود که جهان رو به پایان است. "

پلیس فلوریدا اعلام کرد در این حادثه دست کم 21 نفر زخمی شدند اما حال هیچیک از مجروحان وخیم نیست.

انفجار خسارتی جدی به ساختمان این مرکز خرید وارد کرد و بر اثر آن شیشه های یک سالن ورزشی واقع در نزدیکی مرکز خرید درهم شکست.

به دنبال این حادثه دهها مامور آتش نشان در محل حاضر شدند و با استفاده از سگ های جستجوگر در میان ویرانه ها در تلاش برای پیدا کردن افرادی برآمدند که ممکن است زیر آوار گرفتار شده باشند.

رئیس اداره آتش نشانی فلوریدا اعلام کرد هنگامیکه ماموران در محل حادثه حاضر شدند متوجه آسیب دیدگی خطوط انتقال گاز شدند اما نمی تواند به طور قطع بگوید که حادثه بر اثر انفجار گاز اتفاق افتاده است.

صدا و سیما

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها