کشته شدن ده‌ها تروریست و زخمی شدن 100 نفر در استان حماه

کشته شدن ده‌ها تروریست و زخمی شدن 100 نفر در استان حماه
شنبه 22 تير 1398 - 03:33

منابع امنیتی سوریه از کشته شدن ده‌ها تروریست در درگیری با نیروهای ارتش سوریه در استان حماه و زخمی شدن بیش از 100 نفر خبر دادند.

العالم-سوریه

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، منابع نظامی اعلام کردند که ۷۱ تروریست سوری، عرب و خارجیِ وابسته به جبهه النصره در نبردهایی که در منطقه الحمامیات در استان حماه سوریه رخ داد، کشته شدند.

این افراد شامل تروریست‌های مسلح سوری، عرب و خارجی از جمله چچنی و ترکستانی بودند. در این حمله همچنین ۱۱۵ تن نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر نیروی هوایی ارتش روسیه نیز با گسترش بانک اهداف خود در استان ادلب، مواضع گروه تروریستی النصره و گروه‌های متحد آن را بمباران کرد.

یک منبع نظامی سوری به اسپوتنیک گفت: جنگنده‌های سوری و روسی در چند ساعت گذشته مقر جبهه النصره و عناصر وابسته به حزب ترکستانی را در مناطق خان شیخون، اریحا، معره النعمان و جسر الشغور در ریف ادلب هدف قرار دادند.

این منبع افزود: در این حملات شماری از مقرهای فرماندهی گروه تروریستی جبهه النصره و حزب ترکستانی منهدم شد که به کشته شدن بیش از یکصد تروریست چینی و ده‌ها تروریست مسلح تبعه کشورهای عربی، شورای همکاری، شمال آفریقا و چچن انجامید.

سوریه در هفت سال گذشته شاهد جنگ داخلی و حضور گروه‌های تروریستی حمایت شده از سوی کشورهای غربی- عربی است که تاکنون صدها هزار کشته و میلیون‌ها نفر آواره در داخل و خارج این کشور به جا گذاشته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها