بولتون: ایران نباید غنی سازی داشته باشد

جمعه 28 تير 1398
12:04
بولتون: ایران نباید غنی سازی داشته باشد مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد اجازه دادن به ایران برای حفظ توانمندی‌های غنی سازی اورانیوم یکی از بدترین اشتباهات توافق هسته‌ای بوده است.

العالم - آمریکا

جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید اجازه دادن به ایران برای حفظ توانمندی‌های غنی سازی اورانیوم را یکی از بدترین اشتباهات توافق هسته‌ای ایران توصیف کرد و مدعی شد: ایران نباید توان غنی سازی اورانیوم داشته باشد.

وی در پیام توئیتری خود نوشت: یکی از بدترین اشتباهات توافق (هسته ای) ایران که حالا کاملا آشکار شده، اجازه دادن به ایران برای حفظ توانمندی‌های غنی سازی بود. نباید هیچ غنی سازی برای ایران وجود داشته باشد. فشار حداکثری ادامه می‌یابد تا ایران به ادعای وی جاه طلبی‌های هسته‌ای و فعالیت‌های مخرب خود را کنار بگذارد.

0% ...

آخرین اخبار

جایگاه محوری لبنان در مذاکرات ایران و آمریکا و نگرانی‌های رژیم صهیونیستی!


سربازان آمریکایی: پنتاگون شدت تلفات جنگ با ایران را پنهان کرده است


گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان سعودی


توسعه همکاری‌های ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد


قدردانی پزشکیان از میانجیگری های پاکستان


صنعا برای نبرد «شکستن محاصره» آماده می‌شود


قالیباف وارد تهران شد


تفاهمنامه ایران و آمریکا چگونه دست رژیم صهیونیستی را در جنوب لبنان بست


بازگشت اهالی شهرک حبوش در جنوب لبنان به رغم ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها


دادگاه نتانیاهو پس از ۱۷ ماه به پایان رسید