در پیامی به اسد؛

تاکید پوتین بر ادامه مبارزه با تروریسم بین المللی در سوریه

تاکید پوتین بر ادامه مبارزه با تروریسم بین المللی در سوریه
يکشنبه 30 تير 1398 - 17:22

رئیس جمهوری روسیه در پیام تبریکی به رئیس جمهوری سوریه به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور بر ادامه مبارزه با تروریسم بین المللی در این کشور تاکید کرد.

العالم - اروپا

ولادیمیر پوتین روز یکشنبه در پیام خود به بشار اسد که در سایت کاخ کرملین منتشر شده است، تصریح کرد: روسیه و سوریه با تلاش‌های مشترک شکست نهایی را به عوامل ترور در سوریه وارد خواهند کرد.

پوتین در پیام خود با تبریک هفتاد و پنجمین سالروز برقراری روابط دیپلماتیک بین روسیه و سوریه نوشت: در طول چندین دهه تجربه همکاری قابل توجهی بین دو کشور به دست آمده و امروز روسیه و سوریه متحدانی قدرتمند در مقابله با تروریسم بین المللی و افراط گرایی هستند.

وی افزود: تاکید می‌کنم طرف روسی کمک به دولت و مردم سوریه در دفاع از حکومت و تمامیت ارضی و تأمین امنیت ملی و بازسازی در دوره پس از مناقشه را ادامه خواهد داد.

پوتین در ادامه پیام نوشت: ادامه گسترش روابط روسیه و سوریه درجهت منافع دو کشور است و در راستای تحکیم صلح و ثبات در منطقه و در عرصه بین المللی انجام می‌گیرد.

رئیس جمهوری روسیه در پایان پیام خود برای بشار اسد آرزوی سلامتی و برای ملت سوریه موفقیت و بازگشت اوضاع این کشور به وضع عادی و رفاه را آرزو کرد.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها