وبلاگ نویس سعودی با تُف و لعنت از مسجدالاقصی اخراج شد + فیلم

سه شنبه 1 مرداد 1398 - 08:28

کاربران شبکه های اجتماعی توییتر و فیس بوک صبح سه  شنبه یک ویدئوی جدیدی از شهروندان بیت المقدسی را دست به دست کردند که درحال بیرون راندن محمد السعود وبلاگ نویس سعودی بودند که درحال تلاش برای ورود به صحن های مسجدالاقصی است .

العالم - فلسطين اشغالی

اهالی خشمگین بیت المقدس در حالی که خواهان خروج این وبلاگ نویس سعودی از این سرزمین مقدس بودندبرخی دیگر از فلسطینیان به وی ناسزا گفته و کودکان نیز بر روی صورتش آب دهان انداختند وی بدون نشان دادن واکنشی و با ذلت ، خفت و خاری به مسیر خود ادامه داد.

یکی از کاربران گفت این سعودی پیشترها اسرائیل را دولت آزادی می دانست و می گفت من اسرائیل را دوست دارم.

پایگاه العالم نیز روز دوشنبه اولین ویدئویی از " ابراز خشم اهالی بیت المقدس " از ورود این وبلاگ نویس سعودی به منطقه قدیمی قدس اشغالی را منتشر کرد که در حال بیرون راندن وی از کوچه های این شهر مقدس بودند.

اهالی بیت المقدس ، از ورود محمد السعود به صحن های مسجدالاقصی جلوگیری کردند.

وی به همراه هیاتی از وبلاگ نویسان عرب به تل آویو آمده بود.

جوانان فلسطینی نیز به سوی وی کفش و صندلی های پلاستیکی پرتاب کرده و به وی و محمد بن سلمان ولی عهد عربستان توهین کردند و وی را به عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی متهم کردند.

گفتنی است این وبلاگ نویس سعودی به مدح اشغالگران صهیونیستی معورف است. و اخیرا نیز در یک ویدئو به زبان انگلیسی روز استقلال را که روز نکبت فلسطینیان است را تبریک گفته و اسرائیل را نماد آزادی دانسته بود.

قرار است این هیات با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیدارو اعضای کنیست و مقامات وزرات خارجه و برخی شخصیت های دانشگاهی رژیم صهیونیستی نیز دیدارداشته باشند .

گروههای فلسطینی نیز با محکوم کردن این دیدار ،آن را تشویقی برای ادامه جنایت های بیشتر رژیم اشغالگر صهیونیستی در حق ملت فلسطین دانستند.

پربیننده ترین خبرها