واکنش ابوظبی به خبر منتشره درباره سفر هیأت رسانه‌ای این کشور به فلسطین اشغالی

واکنش ابوظبی به خبر منتشره درباره سفر هیأت رسانه‌ای این کشور به فلسطین اشغالی
سه شنبه 1 مرداد 1398 - 17:35

هیأت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران اماراتی ضمن ابراز تأسف شدید از بیانیه اتحادیه کل روزنامه‌نگاران عرب درباره سفر برخی روزنامه‌نگاران عرب به فلسطین اشغالی، آن را محکوم کرد.

العالم - آسیا

انجمن روزنامه‌نگاران امارات ضمن محکوم کردن بیانیه اتحادیه کل روزنامه‌نگاران عرب درخصوص سفر تعدادی از این روزنامه‌نگاران به فلسطین اشغالی، تأکید کرد که هیچ یک از روزنامه‌نگاران اماراتی در این سفر مشارکت نخواهند داشت.

به نوشته روزنامه اماراتی«البیان»، انجمن مذکور همچنین اتحادیه روزنامه‌نگاران عرب را به هوشیاری و دقت در صدور بیانیه‌ها و حصول اطمینان از منابع رسمی پیش از صدور بیانیه‌های حاوی اطلاعات دروغین و غیرواقعی، فراخواند.

انجمن روزنامه‌نگاران امارات همچنین بر پایبندی به موضع این کشور مبنی بر مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تا تحقق راه‌حل عادلانه و فراگیر قضیه فلسطین تأکید کرد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک هیأت از روزنامه‌نگاران عرب، هفته آتی به فلسطین اشغالی سفر خواهند کرد، ولی نام آنان را فاش نکرد.

اتحادیه روزنامه‌نگاران عراقی نیز به سفر قریب‌الوقوع شماری از روزنامه‌نگاران عرب به فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.

این اتحادیه با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد، علیه کسانی که در این اتحادیه قصد دارند به تل‌آویو سفر کنند، مجازات اعمال خواهد کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها