آخرین فرصت صهیونیست‌ها برای تبادل اسرا + ویدیو

چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 00:43

سخنگوی گردانهای عزالدین قسام گفت، دولت اشغالگر اسرائیل از امضای قرارداد مبادله زندانیان، با نیروهای مقاومت فلسطین فرار می کند.

العالم - فلسطین

ابوعبیده سخنگوی گردانهای عزالدین قسام اعلام کرد: دولت اشغالگر اسرائیل از امضای قرارداد مبادله زندانیان، با نیروهای مقاومت فلسطین فرار می کند. شما باید از مقامات اسرائیلی درباره سرنوشت فرزندان تان سئوال بپرسید.

ابوعبیده گفت: اگر این فرضیه وجود دارد که نظامیان زندانی و نیروهای مفقود شده اسرائیلی جنازه ای بیش نیستند، پس چرا (مقامات اسرائیلی) برای تحقق آرزوی خانواده های شان کاری نمی کنند؟ هم اکنون فرصتی واقعی برای حل مساله اسیران و مفقود شدگان است البته اگر سران رژیم اشغالگر اسرائیل تمایل جدی برای این کار داشته باشند.

وی افزود: سران رژیم صهیونیستی در کارزار انتخاباتی به جان هم افتاده اند و به نظامیان (بازداشت شده) خود هیچ اهمیت نمی دهند. پرونده نظامیان زندانی شده در معرض فراموش و بسته شدن قطعی خواهد بود و این امر به علت عواملی است که سران دشمن به خوبی از آن آگاه هستند.

سخنگوی گردانهای قسام گفت: به تمامی مقامات مسئول اسرائیلی می گویم که مساله ران آراد درس عبرتی برای شما است زیرا ما تضمین نمی کنیم که همیشه این پرونده برای بحث و گفتگوی مجدد در دسترس باشد.

پربیننده ترین خبرها