ترامپ: کیم جونگ اون نمی خواهد من را ناامید کند!

ترامپ: کیم جونگ اون نمی خواهد من را ناامید کند!
جمعه 11 مرداد 1398 - 21:01

رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه رهبر کره شمالی را «دوست» خودش خواند و مدعی شد رئیس کیم نمی خواهد با نقض اعتماد، مرا ناامید کند.

العالم - آمریکا

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه 11 مرداد با انتشار سه توییت درباره آزمایش های موشکی اخیر کره شمالی نوشت که ممکن است این آزمایش ها نقض قطعنامه های سازمان ملل متحد باشد، اما این مسئله(آزمایشات)، موضوع توافق در دیدارهای او با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی نبوده است.

ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: «کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در طی روزهای اخیر سه آزمایش موشکی کوتاه بُرد انجام داده است. این آزمایش های موشکی خلاف توافق نامه سنگاپور که میان ما امضا شده نیست و همچنین وقتی با هم دست دادیم صحبتی درباره موشک های کوتاه بُرد در میان نبود. ممکن است (این آزمایش ها) نقض (قطعنامه های) سازمان ملل متحد باشد، اما ...»

وی در توییتی دیگر ادامه داد: «رئیس کیم نمی خواهد با نقض اعتماد، مرا ناامید کند. کره شمالی چیزهای زیادی برای به دست آوردن دارد – پتانسیل آن به عنوان یک کشور تحت رهبری کیم جونگ اون نامحدود است. همچنین برای از دست دادن (هم) چیزهای زیادی وجود دارد. ممکن است اشتباه کنم اما معتقد هستم که......»

رئیس جمهور آمریکا در توئیت سوم نوشت: «رئیس کیم چشم اندازی عالی و زیبا برای کشور خود دارد و فقط آمریکا با من به عنوان رئیس جمهور می تواند این چشم انداز را به واقعیت تبدیل کند. او کار درست را انجام خواهد داد زیرا بسیار باهوش است و نمی خواهد دوست خود رئیس جمهور ترامپ را ناامید کند!»

پربیننده ترین خبرها