کشکول العالم/

ویدئویی که نشان می دهد دست بالا را چه کسی در خلیج فارس در اختیار دارد!

شنبه 19 مرداد 1398 - 15:18

امروز قرار است لحظاتی از فرار ناوچه انگلیسی از رویارویی با نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را برای بینندگان عزیز خود نشان دهیم.

العالم - کشکول

این ویدیو ثابت می کند که در خلیج فارس دست بالاتر با کیست؟ با فرزندان و قهرمانان سپاه پاسداران انقلاب ایران و نیروهای مسلح ایرانی است یا با آن اجنبی هایی که با حماقت بالای خود فکر می کردند که مردان ایرانی با دیدن ناوچه هایی که پرچم انگلیس دارند خلیج فارس خود را ترک خواهند کرد!

در این ویدیو صدای یک عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را می شنویم که می گوید: این ناوچه دارد از ما فرار می کند در حالی که ادعا کرده بود برای حمایت کشتی های تجاری آمده بود.

این پاسدار می افزاید: اینجا دریای ماست، اینجا وطن ماست و راهی برای فرار پیدا نخواهید کرد، اگر حماقتی مرتکب شدید همین جا شما را دفن خواهیم کرد.

علیرغم اینکه ما این ویدیو را در اختیار بینندگان عزیز خود قرا داده ایم، اما در واقع این ویدیو یک پیام صوتی و تصویری برای دونالد ترامپ است تا بفهمد چرا دنیا پیوستن به ائتلاف دریایی ضد ایران را رد می کند چرا که ایران کشوری نیست که با تهدید آمریکا یا "بریتانیای کبیر" عقب نشینی نخواهد کرد! چرا که ایرانی جز عظمت خداوند به هیچ عظمت دیگری اعتقاد ندارد

پربیننده ترین خبرها