رقابت‌های انتخابی المپیک/ تیم ملی والیبال ایران 3 مکزیک 0/ ایران در یک قدمی راه دشوار المپیک 2020

رقابت‌های انتخابی المپیک/ تیم ملی والیبال ایران 3 مکزیک 0/ ایران در یک قدمی راه دشوار المپیک 2020
شنبه 19 مرداد 1398 - 17:51

تیم ملی والیبال ایران پس از برد نفس گیر در برابر کوبا، امروز در دومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف مکزیک رفت و توانست سه دست را پشت سر هم و با شایستگی برحریف چیره شود.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

سروقامتان تیم ملی والیبال کشورمان دست سوم را درحالی با نتیجه 27 بر 25 بر حریم غلبه کردند و توانستند در این بازی سه دست را پشت سر هم به نفع خود به پایان برسانند، که کولاکوویچ با استراحت دادن نفرات اصلی، با نفرات ذخیره به مصاف این تیم رفته بود.

با این نتیجه همه چیز به فردا و مقابل تیم قدرتمند روسیه بستگی دارد، ملی پوشان کشورمان اگر بتوانند از سد این تیم بگذرند مستقیم به المپیک 2020 توکیو راه خواهند یافت.

شاگردان کولاکوویچ دست دوم این بازی را با نتیجه 25 بر 21 از تیم ملی مکزیک بردند.

بلند قامتان کشورمان که در دومین روز بازی های انتخابی المپیک در برابر تیم ملی والیبال مکزیک قرار گرفته بودند، با ارایه یک بازی خوب دست اول را توانستند با نتیجه 25 بر 18 به نفع خود به پایان برسانند.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2020 توکیو در گروه 5، از ساعت 17:30 امروز (شنبه) در حالی در ورزشگاه «سیبور آره‌نا» با مسابقه ایران و مکزیک آغاز شده که بلند قامتان کشورمان روز گذشته (جمعه) در اولین بازی خود به سختی توانستند تیم والیبال کوبا را از پیش رو بردارند.

رقابت‌های انتخابی المپیک از 18 تا 20 مرداد در 6 گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و در نهایت، تیم برتر هر گروه سهمیه المپیک را کسب می‌کند.

ایران به همراه روسیه، کوبا و مکزیک برای به دست آوردن یک سهمیه المپیک، در سنت‌ پترزبورگ به مصاف هم می‌روند.

در صورتی که شاگردان کولاکوویچ نتوانند در این مسابقات بلیت توکیو را به دست آورند، باید در مسابقات انتخابی قاره آسیا دوباره شانس خود را امتحان کنند. مسابقات انتخابی المپیک در آسیا از 16 تا 22 دی با حضور هشت تیم برتر قاره برگزار می‌شود و در نهایت قهرمان مسابقات به المپیک می‌رسد.

برنامه مسابقات و نتایج ایران در انتخابی المپیک

جمعه 18 مرداد ساعت 17:30، ایران 3 - کوبا 2

شنبه 19 مرداد ساعت ۱۷:۳۰، ایران 3- مکزیک 0

یکشنبه 20 مرداد ساعت 20:30، ایران - روسیه

پربیننده ترین خبرها