تشکیلات خودگردان فلسطین تعرض به نمازگزاران فلسطینی را محکوم کرد

تشکیلات خودگردان فلسطین تعرض به نمازگزاران فلسطینی را محکوم کرد
يکشنبه 20 مرداد 1398 - 22:28

وزارت خارجه دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین، تعرض نیروهای صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی در قدس اشغالی را محکوم کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

این وزارت خانه از جامعه بین الملل و محافل و سازمان های بین المللی ذیربط خواست در برابر تعرض صهیونیست ها و جنایت های رژیم اشغالگر اسرائیل سکوت نکنند و فریاد اعتراض سردهند.

در بیانیه وزارت خارجه دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین آمده است که : ملت فلسطین و شهروندان ساکن قدس ، این توطئه را ناکام خواهند گذاشت و به هر قیمتی، از مسجدالاقصی دفاع خواهند کرد.

نیروهای پلیس رژیم اشغالگر صهیونیست امروز پس از اقامه نماز عید قربان به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی حمله ور شدند که بر اثر آن، ده ها فلسطینی زخمی شدند.

پلیس رژیم اشغالگر صهیونیست، شهرک نشینان را از یورش به مسجدالاقصی منع کرده و اعلام کرده بود که هدفش جلوگیری از وقوع درگیری بوده است.

وزارت اوقاف اسلامی فلسطین ، دیروز (شنبه) تصمیم گرفت همه مساجد قدس را به منظور برگزاری نماز عید به طور متمرکز در مسجدالاقصی به منظور مقابله با درخواست های شهرک نشینان صهیونیست برای یورش به مسجدالاقصی در سالروز تخریب هیکل ادعایی ببندد.

پربیننده ترین خبرها