کشکول العالم/

ترامپ، اسرائیل را علیه مردم آمریکا تحریک می کند

ترامپ، اسرائیل را علیه مردم آمریکا تحریک می کند
شنبه 26 مرداد 1398 - 14:59

اینکه رئیس جمهوری کشوری، مقام کشور دیگر را به تحریک علیه شهروندان خود تحریک کند، خیانت به شمار می رود و این خیانت زمانی پررنگ تر می شود که اقدامات تحریک آمیز نه فقط علیه یک شهروند یا گروهی از شهروندان بلکه  علیه یک ملت باشد.

العالم - كشكول

شاید خواننده این مطلب تعجب کند و وجود چنین رئیس جمهوری را باور نکند، آیا امکان دارد رئیس جمهوری کشوری به مردم خود توهین کند و کشور دیگری را علیه آن تحریک کند و کشور دوم نیز این توهین را آشکار و در روز روشن عملی و آن را یکی از دستاوردهای مهم خود تلقی کند.

درست است که این مورد بعید به نظر می رسد اما متاسفانه واقعیت دارد و این رئیس جمهوری همان دونالد ترامپ است که رژیم صهیونیستی را علیه شهروندان خود تحریک می کند، اما شهروندان آن رشیده طلیب و الهان عمر دو نماینده دموکرات و نماینده مردم امریکا هستند که از سوی ترامپ و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مورد اهانت قرار گرفته اند.

گفتنی است عمر و طلیب در صدد سفر به فلسطین اشغالی بودند اما ترامپ رئیس جمهوری امریکا اعلام کرد که این دو نماینده از اسرائیل تنفر دارند، بنابراین ، اگر اسرائیل با این سفر موافقت کند نقطه ضعفی برایش است و از نتانیاهو خواست با این سفر مخالفت کند، وی نیز دستور را اجرا کرد.

گفتنی است این مورد نادر، مگر در رابطه میان امریکا و رژیم صهیونیستی، میان کشورها بی سابقه بوده، این در حالی است که اولی خود را دموکرات ترین کشوردنیا و دومی نیز خود را تنها دموکرات خاورمیانه می داند اما عملا این دو دموکرات ! بدترین اقدامات نژادپرستی را در حق مسلمانان و رنگین پوست هایی مرتکب شده اند که از سوی میلیون ها نفر انتخاب شده اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها