آژیر خطر در جنوب سرزمین‌های اشغالی به صدا آمد

شنبه 26 مرداد 1398
23:18
آژیر خطر در جنوب سرزمین‌های اشغالی به صدا آمد
منابع خبری رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در جنوب سرزمین‌های اشغالی و حمله راکتی به شهر سدیروت خبر دادند.

العالم _ فلسطین اشغالی

منابع خبری رژیم صهیونیستی شنبه شب به وقت تهران از به صدا درآمدن آژیر خطر در جنوب سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

وبگاه «ایلینت نیوز» در این زمینه نوشت که سامانه‌های گنبد آهنین در شهر «سدیروت» واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی فعال شده و ادعا کرد که رهگیری موشکی صورت گرفته است.

وزارت جنگ رژیم اشغالگر قدس نیز از رهگیری یک فروند راکت شلیک شده از نوار غزه خبر داده است.

سدیروت تنها 10 کیلومتر با نوار غزه فاصله دارد.

فارس

0% ...

آخرین اخبار

استفاده آمریکا از پایگاه‌های هوایی ایتالیا برای دولت ملونی جنجال آفرید


حمله به زیرساخت های ایران، حمله به امنیت انرژی جهان بود


هشدار قاآنی به صهیونیست‌ها؛ باید سراسر لبنان را ترک کنید


وزرای نفت ایران و هند بر توسعه و تقویت همکاری‌ها در حوزه انرژی تاکید کردند


کارشناس امور راهبردی: مقاومت ابتکار عمل میدانی را در جنوب لبنان در دست دارد


پرچم عاشورا در قلب اروپا به اهتزاز درآمد+ویدیو


اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا


زلزله‌ مهیب ونزوئلا؛ ۳۲ کشته و ۷۰۰ زخمی تا این لحظه


ادعاهایی درباره تحویل برخی مناطق اشغالی لبنان به ارتش با هماهنگی آمریکا


پاکستان ادعای طرح موساد برای ترور عاصم منیر را رد کرد


پربیننده ترین خبرها