استقبال احزاب 'دیدار مشترک' یمن از مواضع الحوثی

استقبال احزاب 'دیدار مشترک' یمن از مواضع الحوثی
يکشنبه 27 مرداد 1398 - 09:24

احزاب 'دیدار مشترک' یمن از مواضع رهبر انصار الله این کشور استقبال کرده و اولین عملیات موازنه بازدارندگی در برابر متجاوزان به یمن را تبریک گفتند.

العالم - یمن

به گزارش از شبکه تلویزیونی المسیره، احزاب دیدار مشترک مواضع روز گذشته سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن درباره آخرین تحولات سیاسی و نظامی را ستودند.

احزاب دیدار مشترک در بیانیه خود از تلاش های انجام شده برای گشودن چند کانال دیپلماتیک با تعدادی از کشورها - در سایه محاصره یمن از سوی کشورهای متجاوز از 26 ماه مارس سال 2015 میلادی تاکنون – استقبال کردند.

احزاب دیدار مشترک در این بیانیه همچنین اولین عملیات هجومی موازنه بازدارندگی را - که یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دیروز اجرا کرد و در جریان آن تاسیسات نفتی الشیبه شرکت آرامکو را هدف قرار داد - تبریک گفت.

این عملیات در پاسخ به تداوم تجاوزگری علیه یمن به سرکردگی عربستان و امارات انجام شد که پلیدترین کشتار را علیه یمنی ها مرتکب می شوند.

احزاب دیدار مشترک عملیات ویژه دیروز پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن را درچارچوب حمله به اهداف مشروع توصیف کرد و از ائتلاف متجاوز به یمن خواست تا محتوای این پیام را زور درک کرده و محاصره و تجاوزگری خود را متوقف کنند و از مانع تراشی در مسیر روند سیاسی دست برداشته و در یمن دخالت نکرده و اعمال قیمومیت نکنند.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها