واکنش جهاد اسلامی فلسطین به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

واکنش جهاد اسلامی فلسطین به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه
يکشنبه 3 شهريور 1398 - 14:26

جهاد اسلامی فلسطین حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد و دفاع سوریه از خاک و ملتش را حق این کشور دانست.

العالم - فلسطین اشغالی

جهاد اسلامی فلسطین امروز (یکشنبه) با صدور بیانیه‌ای حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه را به شدت محکوم کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: این حق سوریه است که از سرزمین خود دفاع کند و در مقابل این تجاوز ظالمانه رژیم صهیونیستی که خاک و ملتش را هدف گرفته، ایستادگی کند.

در ادامه بیانیه آمده است، ادامه عربده‌کشی و تجاوزات صهیونیستی منجر به متشنج شدن بیشتر اوضاع می‌شود و این همان چیزی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر سران این رژیم خواستار آن هستند تا از خلال آن به دستاوردهای سیاسی و انتخاباتی برسند.

منابع محلی در سوریه بامداد یکشنبه از شنیده شدن صدای چند انفجار در آسمان شهر «دمشق» خبر دادند و خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارش داد که پدافند هوایی ارتش برای مقابله با اهداف متخاصم، فعال شده است.

با گذشت سی دقیقه از انتشار اخبار در این باره، خبرگزاری سانا گزارش داد که حملات هوایی دشمن هنوز ادامه دارد و پدافند هوایی ارتش سوریه نیز ضمن مقابله با آنها،‌ تعداد زیادی از موشک‌های متخاصم را در منطقه جنوبی دمشق ساقط کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی کم‌سابقه حمله هوایی به پایتخت سوریه را تایید کرد و مدعی شد این حمله با هدف جلوگیری از ارسال پهپادهای تهاجمی از سوی ایران به حریم هوایی فلسطین اشغالی بوده است.

همزمان با این تحولات، بامداد امروز دو پهپاد صهیونیستی به جنوب بیروت تجاوز کردند که یکی از آنها ساقط و دیگری منفجر شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها