پاکسازی ریف شمالی حماه توسط ارتش سوریه

يکشنبه 3 شهريور 1398 - 18:32

دوربین شبکه العالم با پیشروی و پیروزی های ارتش سوریه در ریف شمالی حماه گام به گام شد و تصاویر ویژه ای از منطقه راهبردی وادی العنز منتشر کرد که ارتش سوریه در عملیاتی کاملا آن را پاکسازی کرده بود.

العالم _ سوریه

حسام زیدان در تماس تصویری با شبکه العالم درباره وضعیت میدانی ریف شمالی حماه گفت وادی العنز منطقه مهم و دارای جغرافیایی ویژه است که ارتش سوریه مجبور به پاکسازی وادی العنز و برخی از تپه های مرتفع به موازات منطقه الزکاه تا شهر کفر زیتا شد که گروههای مسلح از آن جابه غیرنظامیان ریف شمالی حمله می کردند.

وی افزود: ارتش سوریه تونل های زیادی را که افراد مسلح در وادی العنز و مناطق مشرف بر ریف حماه با معماری خاصی برای پنهان شدن از ارتش سوریه و جلوگیری از تعقیب و مصون ماندن از حملات جنگنده ها حفر کرده بودند را پاکسازی کرد.

زیدان گفت: یگان های مهندسی ارتش، مین های تروریست ها در وادی العنز که برای مانع تراشی در پاکسازی این منطقه توسط نیروهای سوری بود را خنثی کردند. آنها هم چنین مقادیری تجهیزات ویژه افراد مسلح را ضبط کردند.

زیدان هم چنین گفت: پدافند هوائی سوریه دیروز 8 موشکی را که اشغالگران در حملات اخیر در نزدیکی دمشق به خاک سوریه شلیک کرده بودند را رهگیری کردند.

پربیننده ترین خبرها