حمله پهپادی یمن به پایگاه سعودی «ملک خالد»

سه شنبه 5 شهريور 1398
02:50
حمله پهپادی یمن به پایگاه سعودی «ملک خالد» یگان پهپادی ارتش یمن و انصارالله دوشنبه شب با پهپادهای تهاجمی قاصف K2 پایگاه هوایی «ملک خالد» سعودی‌ها را بمباران کرد.

العالم-یمن

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که یگان پهپادی ارتش یمن با استفاده از پهپادهای «قاصف K2» عملیات گسترده‌ای را علیه پایگاه هوایی «ملک خالد» در خمیس مشیط عربستان سعودی انجام دادند.

بر اساس اعلام این مقام یمنی، در این عملیات تاسیسات ارتباطات نظامی و آشیانه هواپیماهای جنگی سعودی‌ها مورد حمله قرار گرفت و اهداف با دقت عالی مورد اصابت قرار گرفتند.

یحیی سریع گفت که این حمله در پاسخ به جنایت ادامه دار ائتلاف سعودی و حملات جنگنده‌های آن به مناطق مختلف یمن است که تنها طی 12 ساعت گذشته 40 حمله هوایی به یمن انجام داده‌اند.

0% ...

آخرین اخبار

عراقچی: ایران و عمان چارچوب اداره آینده تنگه هرمز را تعیین می‌کنند


شیخ نعیم قاسم: مقاومت لبنان جهان را شگفت زده کرده است


قالیباف: ملت ایران با ایستادگی خود، محاسبات آمریکا را به شکست کشاند


غریب‌آبادی: ایتالیا و رومانی در تجاوز به ایران مسئولیت بین‌المللی دارند


واکنش فعالان مجازی به مذاکرات سوئیس؛ تثبیت جایگاه ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای


پیام تسلیت پزشکیان به دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر


رهبر انصارالله: در هر جنگ جدیدی در غزه، در کنار مقاومت خواهیم بود/ آمریکا و اسرائیل «شر مطلق» هستند


ایتالیا به‌طور رسمی استفاده از خاکش علیه ایران راتکذیب کند


واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی


تمرین شاگردان قلعه نویی در دانشگاه جرج واشنگتن


پربیننده ترین خبرها