مجمع بین المللی گردشگری و مشاوره کشورهای خزر برگزار شد

مجمع بین المللی گردشگری و مشاوره کشورهای خزر برگزار شد
جمعه 8 شهريور 1398 - 12:39

 نخستین دوره بررسی راهکارهای مشترک توسعه گردشگری در دریای خزر در قالب پنجمین مجمع بین المللی گردشگری با حضور نمایندگان کشورهای حاشیه دریای خزر در تالار همایش خانه صلح و دوستی ملل شهر بندری آکتاتو قزاقستان برگزار شد.

العالم ـ آمریکا

به گزارش روز جمعه سفارت جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان، "ولی تیموری"معاون گردشگری و سازمان (وازرتخانه جدید) میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورمان به نمایندگی از ایران در این اجلاس دو روزه که سه شنبه و چهارشنبه برگزار شد، شرکت داشت.
بنابر گزارش خبرگزاری ها از آکتاتو در این اجلاس پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران بر امضای یادداشت تفاهم تسهیل سفرهای گردشگری گروهی مورد توجه اعضا قرار گرفت و همچنین قرار شد که با بررسی هایی که انجام می گیرد ایران نیز به لیست کشورهای دریافت کننده روادید الکترونیک اضافه شود.
در این نشست، تیموری با بر شمردن فرصت ها در زمینه گردشگری در جمهوری اسلامی ایران از بقیه شرکت کنندگان خواست تا با ایجاد رویکردهای چند جانبه و دو جانبه بین کشورهای حاضر با جمهوری اسلامی ایران فضای جدیدی را در گردشگری منطقه خزر ترسیم کنند تا در آینده موجب رونق بیشتر صنعت توریسم منطقه گردد.

پربیننده ترین خبرها