ویدئویی از عملیات ویژه نیروهای یمنی علیه مواضع سعودی در جنوب عربستان

شنبه 9 شهريور 1398 - 18:19

ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن تصاویر و ویدئوهایی از یورش نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع نظامی عربستان در شرق جبل عرف در عسیر و نیز در قطاع الدائر در جیزان در جنوب عربستان منتشر کرد.

العالم ـ یمن

این ویدئوها شدت درگیری ها میان نیروهای یمنی و سعودی و شکست سخت ارتش عربستان و اجساد نظامیان سعودی در مناطق درگیری را نشان داد.

با شروع عملیات ویژه نیروهای یمنی علیه مواضع ارتش عربستان در عسیر و جیزان و نجران، درگیری های شدیدی در جبهه جنوبی عربستان به وقوع پیوست.

یگان موشکی یمن مواضع ارتش عربستان و مزدورانش در عسیر را با 4 موشک زلزال 1 هدف قرار داد که با دقت به هدف اصابت کرده و خسارت های گسترده جانی و تجهیزاتی به مزدوران وارد کرد.

هنگام یورش نیروهای یمنی علیه مواضع ارتش عربستان، صدای درگیری های شدید در شرق جبل عرف در مجازه عربی در عسیر در داخل عربستان بر فضا حاکم گشت. نیروهای یمنی از انواع سلاح ها از جمله سلاح های سنگین استفاده کردند و همزمان عملیات مشابهی در منطقه الربوعه در داخل عربستان انجام شد که خسارتهای گسترده تجهیزاتی به دشمن وارد کرد.

درگیری های شدید همچنین به قطاع الدائر در جیزان نیز کشیده شد. تصاویر و ویدئوهایی که ستاد اطلاع رسانی یمن منتشر کرد، شدت درگیری ها و گستردگی حملات نیروهای یمنی علیه مواضع سعودی را نشان داد.

حملات سنگین نیروهای یمنی سبب شد تا نظامیان سعودی پا به فرار بگذارند و سلاح ها و مواضع و حتی اجساد کشته شدگان خود را در میدان های نبرد رها کردند. در این عملیات خودروهای زرهی ائتلاف و برخی انبارهای سلاحشان هدف گرفت.

در نجران نیز شماری از نظامیان سعودی و تعدادی از مزدوران آنها در مربع الحامد در کمین یگان مهندسی یمن گرفتار شدند و شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها