حمایت گروه‌های فلسطینی از پاسخ حزب الله

حمایت گروه‌های فلسطینی از پاسخ حزب الله
دوشنبه 11 شهريور 1398 - 04:22

گروه های مقاومت فلسطین ضمن تبریک عملیات تلافی جویانه حزب الله لبنان به فلسطین اشغالی، آن را حقی طبیعی برای جبهه مقاومت دانستند.

العالم - لبنان

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که مقاومت لبنان به حق طبیعی خود در زمینه دفاع از ملتش عمل می‌کند.

حازم قاسم در گفت وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت: این حق مقاومت لبنان است که از ملت خود برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی دفاع کند.

وی تصریح کرد که حزب الله همان مقاومتی است که ملت فلسطین به آن دلخوش است.

قاسم افزود: پاسخ مقاومت در لبنان مانع از این شد که دشمن صهیونیستی قواعد بازی را تغییر دهد.

سخنگوی حماس تاکید کرد که باید با ایجاد جبهه‌های متعدد علیه دشمن صهیونیستی، این رژیم را ادب کرد.

جهاد اسلامی نیز ضمن تبریک پاسخ قهرمانانه حزب الله به تجاوزات دشمن صهیونیستی، اظهارداشت که این پاسخ قاطع ثابت کرد که گزینه مقاومت بهترین و قدرتمندترین گزینه برای بازداشتن دشمن از ادامه جنایاتش است.

کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین نیز تاکید کرد که پاسخ حزب الله به تجاوزات دشمن صهیونیستی، نقطه عطفی مهم در قواعد درگیری با این رژیم بود.

این گروه افزود: پاسخ حزب الله پیامی واضح دال بر قدرت مقاومت در واکنش به هرگونه جنایت و تجاوز دشمن صهیونیستی است.

کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین همچنین تصریح کرد: حملات موشکی حزب الله، معادله جدیدی را در شیوه نبرد با دشمن صهیونیستی برقرار کرد.

حزب الله لبنان شامگاه یکشنبه با موشک هدایت شونده «کورنت» دو خودروی نظامی اسرائیلی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد که یکی از این خودروها به طور کامل منهدم شد.

حزب الله می گوید که تمامی نظامیان سرنشین این خودرو کشته یا زخمی شده اند. البته رژیم صهیونیستی ادعا میکند که این حملات تلفات جانی نداشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از عملیات حزب الله اعلام کرد که بیش از 100 موشک و راکت به سمت برخی روستاهای مرزی لبنان شلیک کرده است.

پربیننده ترین خبرها