پایگاه خالی صهیونیست‌ها در مرز لبنان و مهماتی که صهیونیست‌ها جا گذاشتند + فیلم

چهارشنبه 13 شهريور 1398 - 11:32

خبرنگار شبکه «روسیا الیوم» با حضور در خط مرزی میان لبنان و فلسطین اشغالی، نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی از ترس ادامه عملیات تلافی‌جویانه حزب‌الله لبنان، پایگاه‌های مرزی خود را تخلیه کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

پس از آنکه گزارش‌هایی در مورد خالی شدن پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان منتشر شد، خبرنگار شبکه «روسیا الیوم» به این پایگاه‌ها مراجعه کرده است تا صحت این گزارش‌ها را بررسی کند.

گزارشی که روسیا الیوم منتشر کرده، نشان می‌دهد که نظامیان رژیم صهیونیستی پایگاه «آویویم» واقع در خط مرزی میان لبنان و فلسطین اشغالی را به کلی ترک کرده‌اند و حتی آنقدر عجله داشته‌اند که درهای این پایگاه نیز باز است و بخشی از مهمات نظامیان صهیونیست نیز جا مانده است.

خبرنگار روسیا الیوم یک روز بعد از عملیات تلافی‌جویانه حزب‌الله علیه یک خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جاده آویویم صورت گرفت، در این پایگاه حضور پیدا کرده است. او می‌گوید: «به نظر می‌رسد در پی حملات دیروز، این پایگاه نظامی را تخلیه کرده‌اند. ما الان در برابر دروازه ورودی این پایگاه ایستاده‌ایم و هیچ‌کس داخل ساختمان نیست. هیچ صدایی هم نمی‌آید.»

او می‌افزاید: «این نشان می‌دهد که اسرائیل بسیار محتاط است و نگران است که مبادا حزب‌الله یا یک گروه لبنانی دیگر، حمله دیگری انجام دهد. به این خاطر است که در این پایگاه هیچ نظامی اسرائیلی‌ای حضور ندارد.»

در این ویدئو مشخص است که دفاتر و برگه‌های نظامیان صهیونیست، خشاب‌های اسلحه‌ها و چند خودروی زرهی در این پایگاه باقی مانده، بی‌آنکه حتی یک نظامی صهیونیست در آنجا حضور داشته باشد.

این شتاب در فرار در حالی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از عملیات حزب‌الله تلاش کرد این عملیات را کم‌اهمیت جلوه دهد. با وجود ویدئوهایی که از انتقال نظامیان رژیم صهیونیستی به بیمارستان منتشر شده، نتانیاهو مدعی شد که این ویدئوها را خود تل‌آویو با هدف فریب حزب‌الله منتشر کرده و حتی یک نظامی اسرائیلی در این حمله «خراش برنداشته است.»

ساعاتی پس از این ادعای نتانیاهو، حزب‌الله ویدئویی از لحظه انجام عملیات منتشر کرد که به وضوح نشان می‌دهد دستکم دو موشک ضدتانک مستقیما به یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی که در حال حرکت است، برخورد می‌کند.

فارس

پربیننده ترین خبرها