مخالفت فلسطینی ها با سفر نتانیاهو به الخلیل

مخالفت فلسطینی ها با سفر نتانیاهو به الخلیل
چهارشنبه 13 شهريور 1398 - 18:40

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به رفتن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر اسرائیل به حرم حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل، اعلام کرد : این اقدام نتانیاهو، نشانه ای از درگیری است که مقامات رژیم اشغالگر طی آن به سمت یهودی سازی کرانه باختری به عنوان یک امر واقع پیش می روند.

العالمفلسطین اشغالی

جنبش حماس تاکید کرد: مقاومت در کرانه باختری و ملت قهرمان فلسطین ، به شهرک نشینان اجازه نخواهند داد که در سرزمین ما در امنیت زندگی کنند.

این جنبش از مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین و سرویس های امنیتی وابسته به آن خواست از سخنانی بپرهیزند که موجب از دست رفتن هوشیاری مردم می شود.

حماس همچنین از مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین و سرویس های امنیتی وابسته به آن ، خواست که توافق های خود با رژیم اشغالگر اسرائیل را متوقف کند و دست مقاومت را برای مقابله با اشغالگران بازد بگذارد.

دراین حال، " بدران جابر" از مسئولان جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت : اهالی الخلیل، برای تظاهرات به نشانه مخالفت با سفر نتانیاهو به الخلیل و مخالفت با شهرک سازی ادامه می شوند.

همچنین، جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین اعلام کرد : تصمیم نتانیاهو برای یورش به حرم ابراهیمی در راستای تبلیغات انتخاباتی با هدف کسب آرای بیشتر صورت می گیرد و هدف نتانیاهو و کابینه افراطی وی از این اقدام، یهودی سازی مقدسات اسلامی و سلطه بر قدس است.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین همچنین اعلام کرد که این اقدام نتانیاهو، مستلزم اقدامات عملی از سوی رهبران فلسطینی در زمینه سلب اقرار به اسرائیل و توقف هماهنگی امنیتی با این رژیم و تحمیل تحریم اقتصادی است.

همچنین جبهه المجاهدین اعلام کرد که با قرار گرفتن مقدسات فلسطینی به عنوان بازیچه در دستان نتانیاهو برای پیروزی در انتخابات مخالف است.

پربیننده ترین خبرها