تمجید وزیر دفاع عراق از نقش الحشد الشعبی در تامین امنیت عاشورای حسینی (ع)

تمجید وزیر دفاع عراق از نقش الحشد الشعبی در تامین امنیت عاشورای حسینی (ع)
شنبه 16 شهريور 1398 - 21:49

وزیر دفاع عراق ضمن تمجید از نقش سازمان الحشد الشعبی در تامین امنیت مراسم عاشورای حسینی (ع) گفت که «الحشد الشعبی نقش مهمی در تامین امنیت زائرانی دارد که به مناسبت ایام محرم به کربلای مقدس عزیمت کرده‌اند».

العالم - عراق

«نجاح الشمری» وزیر دفاع عراق روز شنبه نقش «مهم» الحشد الشعبی در تامین امنیت زائران در ایام محرم و عاشوراء را ستود.

وی گفت که «نیروهای الحشد نقش مهمی را در تامین امنیت سفر میلیونی به استان کربلای معلی به مناسب ایام محرم و عاشورای حسینی ایفا کرده‌اند».

وزیر دفاع عراق در یک نشست خبری در کربلای معلی گفت که «هدف از سفر ما به کربلاء و دیدار با فرماندهان امنیتی این است که به صورت مستقیم و از نزدیک در جریان طرح‌های امنیتی ویژه ایام عاشورای حسینی (ع) قرار بگیریم».

به گزارش المنار، الشمری تصریح کرد که در جریان این سفر، مکانیزم همکاری و هماهنگی گروه‌های امنیتی مختلف وزارت کشور با گروه‌های الحشد الشعبی و همچنین طرح آینده برای تامین امنیت مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر دفاع عراق تاکید کرد که «الحشد الشعبی بخش جدایی ناپذیر نیروهای امنیتی عراق است و نقشی مهم در تامین امنیت سفر میلیونی زائران به کربلای معلی دارد».

کربلای معلی از اول محرم پذیرای زائران داخلی و خارجی که قصد زیارت حرم سید و سالار شهیدان و شرکت در مراسم سوگواری عاشورای حسینی (ع) را دارند، است.

فارس

پربیننده ترین خبرها