فرمانده کل سپاه پاسداران وارد گلستان شد

فرمانده کل سپاه پاسداران وارد گلستان شد
پنج‌شنبه 21 شهريور 1398 - 09:31

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای سرکشی از روند بازسازی مناطق سیل‌زده با استقبال استاندار و مسوولین استانی صبح امروز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی گرگان وارد گلستان شد.

العالم- ایران/ سیاسی

بازدید از روند بازسازی مناطق سیلزده به ویژه در شهرستان آق‌قلا، سرکشی از سد نرماب چلچای در مینودشت و حضور در آیین افتتاح متمرکز هزار و ۴۴ واحد مسکونی در روستای سیل زده تازه آباد آق قلا در شمال گرگان از دیگر برنامه های سفر فرمانده کل سپاه پاسداران به گلستان است.

خرداد ماه امسال و با حضور سازمان بسیج مستضعفین، مراسم آغاز متمرکز ساخت متمرکز ۲۰ هزار واحد مسکونی مناطق سیل زده کشور در روستای تازه آباد آق قلا آغاز شده بود.

سردار غیب پرور در این مراسم گفته بود: بسیج مستضعفین مسوولیت ساخت ۲۰ هزار خانه مناطق سیل زده را بر عهده دارد که اولویت با ساخت خانه های مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و ساکنان مناطق روستایی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان هم اعلام کرده بود که ساخت و تعمیر ۸۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل استان گلستان توسط سپاه انجام می شود.

سیل و رانش ابتدای امسال به ۱۷ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی استان گلستان در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا، گُمیشان، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، علی آبادکتول، رامیان و کردکوی، خسارت زد و ۱۱ نفر را نیز به کام مرگ کشاند.

ایرنا

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها