ادامه عملیات «اراده پیروزی» با پیشروی نیروهای عراقی به سمت مرزهای اردن

ادامه عملیات «اراده پیروزی» با پیشروی نیروهای عراقی به سمت مرزهای اردن
پنج‌شنبه 28 شهريور 1398 - 12:32

فرمانده عملیات الحشد الشعبی در الانبار با اشاره به پیشروی 40 کیلومتری نیروهای عراقی به سمت مرزهای اردن، اعلام کرد که دو فرودگاه و چند روستا نیز پاکسازی شده است.

العالم - عراق

نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق، امروز در چهارمین روز از پنجمین مرحله عملیات «اراده پیروزی»، مناطق گسترده‌ای از استان «الانبار» واقع در غرب این کشور را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کردند.

«قاسم مصلح» فرمانده عملیات الحشد در الانبار به خبرگزاری «پونا» گفت که نتایج عملیات اراده پیروزی تا کنون، «تفتیش و پاکسازی اردوگاه الطبقات بوده که یکی از مهمترین مواضع راهبردی نظامی است».

مصلح تصریح کرد که در جریان این عملیات، ده‌ها منزل و چندین روستا از جمله «البو فیاض»، «البو خلف»، «فزعة الشدیدة» و «القرغول» پاکسازی شد.

وی ادامه داد: «نیروهای مشترک الحشد و ارتش توانستند فرودگاه "الولید" و اطراف منطقه "الغذف" را از سمت شرق پاکسازی... و چندین مقر وابسته به داعش را منهدم کنند».

این فرمانده عراقی با اشاره به تفتیش روستای «عنزه» در نزدیکی مرزهای اردن، اعلام کرد که در این عملیات، ۱۵ فرد مشکوک بازداشت و به مسئولان ذیربط تحویل داده شدند.

مصلح با بیان اینکه در این عملیات، سه مسیر اصلی قاچاق بسته شد، خاطر نشان کرد که در جریان این عملیات، نیروهای عراقی ۴۰ کیلومتر به سمت مرزهای اردن پیشروی کردند.

فارس

پربیننده ترین خبرها