کشته و زخمی شدن دهها نیروی ائتلاف سعودی در یمن 

کشته و زخمی شدن دهها نیروی ائتلاف سعودی در یمن 
پنج‌شنبه 28 شهريور 1398 - 18:35

یک منبع نظامی در یمن از کشته و زخمی شدن دهها نیروی ائتلاف سعودی در شمال غرب یمن و همزمان شلیک یک موشک به محل تجمع نیروهای سعودی در جنوب غرب این کشور خبر داد.

العالم - یمن

یک منبع نظامی در یمن امروز پنجشنبه اعلام کرد که در جبهه استان حجة در شمال غرب یمن، دهها نیروی ائتلاف سعودی کشته یا زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، یگان مهندسی ارتش یمن امروز موفق شد که یک خودرو نظامی وابسته به ائتلاف را که حامل 12 شبه‌نظامی بود، در کمینی در منطقه «حیران» هدف قرار بدهد و همه سرنشینان آن را از پای در آورد.

علاوه بر این، این منبع از کشته شدن شماری دیگر از نیروهای ائتلاف به دست یگان تک‌تیرانداز ارتش یمن خبر داد و توضیح داد که یگان تک‌تیرانداز نیز امروز پنجشنبه موفق شد در جنوب منطقه «حرض» در استان حجة (شمال غرب) یک خودرو ائتلاف را هدف قرار بدهد و در این عملیات پنج نیروی نظامی را از پای در آورد.

بنا بر این گزارش، شمار دیگری از نیروها سعودی در محور حجة به دلیل حمله توپخانه‌ای ارتش یمن به تجمعات نیروهای ائتلاف کشته یا زخمی شدند.

وبگاه خبری المسیره امروز همچنین از حمله موشکی به جنوب غرب عربستان سعودی خبر داد. بنا بر این گزارش یک موشک زلزال 1، به تجمع نیروهای ائتلاف نزدیک گذرگاه مرزی «علب» اصابت کرد و شماری از نیروهای ائتلاف کشته شدند.

روز گذشته، نیروهای سعودی و شبه‌نظامیانی که ائتلاف سعودی به خدمت گرفته در محور حیران و حرض در استان حجة نیز دچار تلفات جانی و مادی شده بودند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز امروز پنجشنبه به نقل از منابع یمنی از کشته شدن فرمانده ائتلاف سعودی و اماراتی در یمن به همراه شماری از نیروهای یمنی تحت امر این ائتلاف خبر داد .

فارس

پربیننده ترین خبرها