انصارالله: عملیات نصر من الله «شکست نظامی بی‌سابقه ای» برای سعودی ها رقم زد

انصارالله: عملیات نصر من الله «شکست نظامی بی‌سابقه ای» برای سعودی ها رقم زد
شنبه 6 مهر 1398 - 19:19

سخنگوی انصارالله یمن ضمن تبریک موفقیت عملیات نظامی ارتش این کشور در عمق خاک عربستان سعودی، از این کشور خواست فوراً جنگ علیه یمن را متوقف کند.

العالم _ یمن

«محمد عبدالسلام»، سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هیأت دولت نجات ملی این کشور در مذاکرات، موفقیت عملیات نیروهای یمن در عمق عربستان سعودی را تبریک گفت و به این کشور هشدار داد.

«سرتیپ یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن ساعتی پیش، از انجام «عملیات نظامی بزرگ» این کشور در منطقه نجران عربستان (جنوب غربی) موسوم به «نصرُ مِنَ الله» خبر داد. به گفته وی، در این عملیات که از نوع «عملیات فریب» بوده، سه تیپ ارتش سعودی در کمین نیروهای یمن افتاده و بعد از محاصره، شمار زیادی از آن‌ها به اسارت درآمده‌اند.

سخنگوی انصارالله یمن در مورد این عملیات گفت که عملیات نیروهای یمنی در منطقه نجران، «بزرگترین عملیات» از آغاز جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن (ابتدای سال ۹۴) بوده است و این ائتلاف در کوتاه‌ترین زمان، متحمل «خسارت سنگینی» شده است.

او گفت که در بین اسرای نظامی، صدها نظامی سعودی از جمله افسر وجود دارد و عملیات به گونه‌ای بوده که آن‌ها فرصت فرار پیدا نکرده‌اند.

عبدالسلام افزود: عربستان سعودی برای اینکه در مناطق مرزی با یمن دستاوردی داشته باشد، دست به اجرای نقشه‌های نظامی زد ولی عملیات مذکور، نتیجه معکوسی برای سعودی‌ها داشته است.

سخنگوی انصارالله یمن، عملیات نصر من الله را «شکست نظامی بی‌سابقه» دانست که در نتیجه آن باید ائتلاف سعودی هرچه سریعتر در مورد اهداف خود از جنگ علیه یمن بازنگری کند.

او با بیان اینکه عربستان سعودی سعی دارد این شکست خود را پنهان کند، گفت: «مقامات جنایتکار سعودی واقعیت و ویژگی‌های ایمانی و اخلاقی مردم ما را نادیده می‌گیرند؛ ویژگی‌هایی که آن‌ها را به رقم تجهیزات نظامی و انحطاط اخلاقی و سیاسی دشمن، برتر از متجاوزان قرار داده است».

سخنگوی انصارالله یمن در پایان تأکید کرد که عملیات نظامی این کشور در عمق خاک سعودی، حاوی پیام نظامی به متجاوزان و اشغالگران است و آن اینکه شکست آن‌ها حتمی بوده و هر وجب از خاک یمن که اشغال شده است، به خواست خداوند آزاد خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها