بازگشایی گذرگاه بوکمال–القائم؛ مقاومت یک جسم است

بازگشایی گذرگاه بوکمال–القائم؛ مقاومت یک جسم است
دوشنبه 8 مهر 1398 - 15:20

ملت های عراق و سوریه با کمک مقاومت سرانجام خواستۀ خود را به ائتلاف شرارت شامل آمریکا، رژیم صهیونیستی، مرتجعین عرب و مزدوران تکفیری آنها خصوصاً داعش تحمیل کردند و مرزهای مشترک خود را به روی همدیگر باز کردند و گذرگاه مرزی بوکمال – القائم را برای تردد خودروهای باری و اشخاص بازگشایی کردند.

العالم - کشکول

گذرگاه بوکمال – قائم امروز بازگشایی شد و بازگشایی این گذرگاه مرهون خون سوری ها، عراقی ها، لبنانی ها، ایرانی ها و قهرمانان گروه های مقاومت است خون هایی که بالسویه روی خاک عراق و سوریه ریخته شد و حماسه ای بزرگ آفرید و نقشه های آمریکا و همپیمانانش را نقش بر آب کرد.

"احداث این همه پایگاه نظامی آمریکایی، این همه حملات هوایی اسرائیل و این همه تلاش مذبوحانه برای بازگرداندن زندگی به جسم بی روح داعش در دو سوی مرزهای عراق و سوریه با هدف جلوگیری از نزدیکی عراق، سوریه و دیگر کشورهای محور مقاومت به همدیگر و از پای درآوردن نیروهای مقاومت" سرانجام به بن بست رسید.

شرایط جغرافیایی ، تاریخ و ارادۀ ملت های معتقد به پیروزی حتمی کار خود را کرد و همه بیگانگان، اغیار، مزدوران و بیماران فکری بی شک روزی خواهند رفت و فرزندان عراق و سوریه خواهند ماند کسانی که ریشه در آب و خاک کشورهایشان دارند. امروز محور مقاومت از ایران گرفته تا لبنان، فلسطین، عراق و سوریه به کوری چشم بدخواهان یک بدنۀ جدایی ناپذیر هستند.

پربیننده ترین خبرها