معروف ترین مزدوران رسانه های سعودی که شرف و قلم را فروختند

معروف ترین مزدوران رسانه های سعودی که شرف و قلم را فروختند
چهارشنبه 10 مهر 1398 - 19:18

سرزمین عرب‌های مسلمان هیچ گاه حکومتی مانند حکومت سعودی در شبه جزیره عرب را به خود ندیده است؛ حکومتی که بر پایه ائتلاف بین شمشیر جاهلیت و بدترین خوانش از اسلام از زمان ظهور آن تا به امروز تشکیل شده است، این حکومت بعد از ائتلاف شمشیر عبدالعزیز بن سعود بنا به دعوت محمد بن عبدالوهاب تشکیل شد و از آن پس ، سرزمین حرمین شرفین به السعودیه (عربستان) تبدیل شد که " وهابیت" دین اهالی این سرزمین شد.

العالم کشکول

در سرزمین حرمین شرفین، اقدامات فجیعی درحق مسلمانان صورت گرفت که اقدامات فجیع تاتارها و داعش دربرابر آن ناچیز است، و گردن صدها هزار نفر دراین سرزمین بر اساس فتواهای ابن عبدالوهاب با شمشیر زده شد، این عبدالوهاب همه مسلمانان را تکفیر کرد، جز کسانی را که از خوانش تحریف شده آن ها از اسلام پیروی کردند.

رژیم مسخ شده ای که در سرزمین حرمین شرفین تشکیل شد، از طرف استعمارگر کافر "بریتانیایی" و با دست خط و زبان آن شکل گرفت، همان استعمارگری که درهمان زمان، در سرزمین فلسطین، رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت.

از آن زمان، رژیم های سعودی و صهیونیستی مانند شمشیر دو لبه، برای ایجاد تفرقه در میان امت عربی و اسلامی تلاش می کنند، که البته لبه رژیم سعودی که لباس مسلمانان را به تن کرده، خطرناک تر است و از آن تاریخ، هیچ ملتی شاهد نهضت و بیداری نبوده اند، مگر اینکه با تمام قدرت خود با این رژیم ها جنگیده است و این دو رژیم به ائتلافی برای توطئه علیه ملت های عربی و آرمان های آن ها برای آزادیخواهی و رهایی از بردگی تبدیل شده اند.

در عربستان سعودی، به طور کلی، کرامت بشری همه انسانها زیر پا گذاشته می شود، تاجایی که با گذشت بیش از 90 سال از تاسیس این رژیم، نوه موسس سعودی افتخارش دادن حق اولیه هر شهروند (اجازه رانندگی و داشتن کارت شناسایی) به زنان است! این موضوع اوج بربریت و جهالت رژیم سعودی را نشان می دهد.

درحالیکه دین وهابیت، حتی کروی بودن زمین را قبول ندارد، قانون و حقوق بشر، همه بدعت است و هر نوع بدعتی، گمراهی است وهمه گمراهی ها به آتش ختم می شود و همه مردم در برابر کافران و وهابیت قرار دارند و راه وسطی وجود ندارد

اما یکی از دستاوردهای وهابیون سعودی در قرن بیست و یکم، به وجود آمدن گروه داعش است که با اقدامات فجیع و وحشی گری خود ، روی چنگیزخان و هولاکوخان مغول را سفید کرد.

گروه داعش با افکار و فرامین "محمد بن عبدالوهاب" و با شمشیر "بن سعود" ، درصدد بدنام کردن دینی برآمد که به صلح جویی معروف است.

درصورتیکه نفت در شبه جزیره عرب کشف نمی شد، وهابیون فقط در این سرزمین می ماندند، اما با اکتشاف نفت ال سعود و ال شیخ (یعنی نوه های عبدالوهاب)، درصدد بهره برداری از درآمدهای نفت با هدف گسترش تصویر وهابی مسخ شده از اسلام در همه نقاط جهان حتی اروپا تلاش کردند و نیز درصدد ضربه زدن به همه عناصر قدرت در جهان عرب و اسلام در جهت خدمت به اربابان آمریکایی و صهیونیست خود برآمدند.

با پیشرفت تکنولوژی و انقلاب در گسترش اطلاعات، و در پی برملا شدن چهره مخوف رژیم سعودی در داخل کشور و جنایت های آن در حق عرب ها و مسلمانان و نیز افشای نقش این رژیم در جهت خدمت به دشمنان امت اسلام اعم از آمریکایی ها و برملا کردن نقش آن در خدمت به آمریکایی ها و صهیونیست ها ، این رژیم درصدد خرید افراد شامل روزنامه نگاران و اصحاب رسانه و نویسندگان عرب وبهره برداری از قلم و آرا و وجدان آن ها برآمد، به امید اینکه وجهه مخوف آن را بهبود بخشند و درعمل ، هم به خرید افرادی اقدام کردند که قبل از اینکه شرف خود را بفروشند، شرافت کلام خود را فروختند و این افراد، درهمه شبکه های ماهواره ای و روزنامه ها و در همه سایت های اینترنتی، در تلاشی ناکام به دنبال بهبود بخشیدن چهره سیاه اربابان خود در ازای دریافت مشتی دلار کثیف برآمدند و بدین شکل، آثار خیانت و خفت و خواری و مزدوری در چهره آنان پدیدار شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها