تجمع خبرنگاران فلسطینی در اعتراض به ادامه محاصره غزه

تجمع خبرنگاران فلسطینی در اعتراض به ادامه محاصره غزه
پنج‌شنبه 11 مهر 1398 - 09:29

ده ها خبرنگار فلسطینی غزه علیه محاصره 13 ساله این منطقه توسط رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگاران فلسطینی دیروز چهارشنبه در حالی که به سمت مانع بیت حانون "ایرز" ، در شمال غزه تظاهرات می کردند در مرکز غزه تجمع کردند. آنها پلاکاردهایی در دست داشتند و خواستار آزادی نقل و انتقال و سفر برای خبرنگاران و وارد کردند تجهیزات رسانه ای بودند.

سلامه معروف، رئیس دفتر ستاد اطلاع رسانی دولتی گفت: این برنامه در چارچوب اعتراض خبرنگاران به ادامه محاصره ظالمانه غزه از سوی رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

معروف خاطرنشان کرد که ابعاد آثار فاجعه بار این محاصره کل زندگی در غزه را فلج کرده است و در این بین خبرنگاران نیز از محاصره و حمله در امان نمانده اند.

وی تصریح کرد که یکی از ظلم هایی که به خبرنگاران شده است منع نقل و انتقال و مسافرت آنهاست. خبرنگاران مجروح نمی توانند برای درمان از غزه خارج شوند همچنین امکان ورود تجهیزات حرفه ای رسانه هم وجود ندارد.

وی افزود: "ما امروز همزمان با روز جهانی خبرنگاران در فلسطین صدای خود را در مقابل اشغالگران بالا می بریم و فریاد می زنیم که تنها رژیم اشغالگر مسئول اوضاع فاجعه بار غزه است".

وی جامعه بین الملل را در این خصوص مسئول دانست چرا که قادر به حمایت از ملت خبرنگاران فلسطینی در مقابل رژیم صهیونیستی و عمل به تعهدات خود نیستند.

پربیننده ترین خبرها