بیماران سرطانی فلسطینی قربانی یک متخصص جعلی اسرائیلی

بیماران سرطانی فلسطینی قربانی یک متخصص جعلی اسرائیلی
يکشنبه 14 مهر 1398 - 15:57

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که پرونده یک متخصص جعلی سرطان اسرائیلی و اطلاعاتی درباره فریب دادن بیماران سرطانی فلسطینی و تهدید زندگی آن‌ها را پیگیری می‌کند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبری روسیا الیوم، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک متخصص جعلی اسرائیل قربانیانش را از بین بیماران فلسطینی در بیمارستان‌های اسرائیل پیدا می‌کرد و از نیازشان به معالجه و وضعیت روانی‌شان سوءاستفاده کرده و هزاران شِکِل (واحد پول اسرائیل) از آن‌ها می‌گرفت و با دادن داروهای تقلبی جانشان را به خطر می‌انداخت.

این وزارتخانه اعلام کرد که با جدیت وضعیت افرادی را که قربانی این حیله شده‌اند پیگیری کرده و برای تهیه پرونده‌های کامل و دادن آن به طرف‌های متخصص برای بازپس‌گرفتن حق و حقوق بیماران و اطمینان یافتن از تأثیر داروهایی که این پزشک جعلی به آن‌ها داده تلاش می‌کند.

این وزارتخانه اعلام کرد: این رسوایی صحت و اهمیت تصمیم فلسطینی‌ها برای جدا شدن از اشغالگران اسرائیلی در تمامی بخش‌ها از جمله بخش بهداشت و جستجوی جایگزین‌های عربی و محلی را تأیید می‌کند. شناسایی این پزشک جعلی در را به روی سؤالات درباره احتمال وجود موردهای مشابه و چه بسا موردهای خطرناک‌تر باز می‌کند. ما از شهروندان می‌خواهیم محتاطانه عمل کنند و به بیمارستان‌های فلسطینی مراجعه کنند و در صورتی که نتوانستند در آنجا معالجه شوند به وزارت بهداشت مراجعه کنند.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها