اشک تمساح جلاد سعودی برای عراقی ها!

اشک تمساح جلاد سعودی برای عراقی ها!
دوشنبه 15 مهر 1398 - 19:20

در حالی که عربستان برای تظاهرکنندگان عراقی اشک تمساح می ریزد و مگس های الکترونیک خود را برای به اصطلاح کمک به تظاهرکنندگان عراقی بکار گرفته است و حملات شدیدی علیه دولت عراق آغاز کرده و ادعا می کند که دولت عراق شهروندان را از برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز باز می  دارد؛ خبرها حاکی از آماده شدن مقامات سعودی برای اعدام سه جوان از اتباع اهل بیت علیهم السلام به ضرب شمشمیر به اتهام مشارکت آنها در تظاهرات مسالمت آمیز است.

العالم ـ کشکول

سه جوان سعودی در انتظار اعدام هستند؛ نام یکی از آنها علی النمر برادر زاده آیت الله شهید نمر باقر النمر است؛ دو جوان دیگر داوود مرهون و عبدالله الزاهر نام دارند. آنها زمانی که در سال 2014 در تظاهراتی مسالمت آمیز برای محکومیت ظلم و تبعیض مقامات سعودی در قبال شیعیان شرکت کردند، کودک بودند.

سازمانهای حقوق بشر بین المللی از عربستان خواستند تا به پیمان بین المللی حقوق کودکان که آن را در سال 1996 امضا کرده است، پایبند باشد. این پیمان هرگونه مجازات اعدام برای افراد زیر 18 سال را منع کرده است.

این سازمان ها از سه نوجوان سعودی و شکنجه های بسیار بی رحمانه و خشن مقامات سعودی علیه آنها مانند استفاده از شوک الکتریکی در هنگام بازجویی گزارش دادند؛ این سه جوان زیر شکنجه وادار شدند به جنایتهایی که مرتکب نشدند، اذعان کنند.

این نخستین بار نیست که عربستان کودکانی را به صرف مشارکت در تظاهرات مسالمت آمیز که طی آن نه شیشه ای شکسته و نه خانه ای آسیب دیده است، بلکه فقط در اعتراض به ظلم وهابیت علیه شهروندان برگزار شده بود، اعدام می کند؛ این در حالی است که مگس های الکترونیکی عربستان در حمایت از تظاهرات عراق جنجال بپا کردند؛ تظاهراتی که بعثی ها و مزدوران آل سعود اعم از داعشی ها وتکفیری ها، آن را به میدان آشوب و فتنه و تنش مبدل کردند.

پربیننده ترین خبرها